گروه طراحان وب ایجکس2014

طراحی سایت ،آموزش و سئو

گروه طراحان وب ایجکس2014

طراحی سایت ،آموزش و سئو

حاملگی و بررسی قلب

حاملگی و بررسی بیماری قلبی

حاملگی و بررسی قلب

در کدام حاملگی ها نیاز به بررسی قلب جنین میباشد؟

کسانی که دارای مشکل زمینه ای خاصی هستند مثل ناباروری وعلل مشابه ، بصورت مصنوعی حامله میشوند و معمولا در طی حاملگی تحت درمان دارویی نیز میباشند
لذا این گونه مادران حامله وتمام کسانی که حاملگی انها پر خطر بوده ویا احتمال بروز مشکل در طی حاملگی ویا بعد از تولد میباشد جهت بررسی واکو قلب جنین به فوق تخصص بیماریهای قلب جنین وکودک معرفی میشوند
حاملگی های نیازمند اکو جنین بشرح زیر میباشند:

۱.بیماری مادر زادی قلبی در مادر و یا سابقه بیماری مادر زادی قلبی در افراد درجه اول (پدر مادر ،خواهر ، برادر )و یا در حاملگی قبلی

۲.عفونت سرخجه مادر و یا عفونت داخل رحمی (اریون ،سرخجه و….)

۳.مصرف الکل ویا اعتیاد در مادر

۴.مصر ف داروهای متادون ،ایزوترتینوئین ،تری متادون ،وارفارین وداروهای ضد تشنج در مادر

۵- دیابت مادر یا دیابت حاملگی ،فنیل کتون اوریا ،بیماری بافت همبند ویا خود ایمنی(مثل لوپوس)

۶-سن بالای مادر (بیش از ۳۵ سال)
ویاسابقه بیماری قلبی غیر مادرزادی در مادر
۷- بیماری ژنتیکی ، کروموزومی و یا سندرم در خانواده ویا در جنین

۸-حاملگی دو وچند قلویی

۹- وجود اختلال در ساختمان و یا ضربان قلب جنین در طی سونوگرافی

۱۰- غیر طبیعی بودن ازمایش های غربالگری (AFP,PAPP,HCG,UE3

۱۱- گزارش سونوگرافی نشان دهنده اختلال ساختمانی گوارش ،کلیوی ،تناسلی، استخوان‌ها ،رگ ها ،دیواره شکم ،مغز و ستون فقرات جنین باشد

۱۲-افزایش و یا کاهش مایع اطراف جنین ،هیدروپس فتالیس(ورم جنین)
۱۳- حاملگی مصنوعی یا آزمایشگاهی

۱۴ -افزایش ضخامت NT
۱۵-گزارش سونو گرافی نشان دهنده وجود نقطه های اکوژن داخل قلبی باشد

اکو کاردیوگرافی یا سونوگرافی داپلر چیست ؟

اکوکاردیوگرافی داپلر

اکو کاردیوگرافی یا سونوگرافی داپلر چیست ؟

فرض کنید زیر گنبدی ایستاده اید وقتی فریاد میزنید صدای شما به زیر گنبد برخورد کرده وبازگشت میکند وشما مجددا صدای خود را میشنوید ولی این صدای برگشتی ،بر اساس موقعیت و زاویه قرارگیری شما ، با صدای اصلی شما متفاوت است اساس کار دستگاههای اکو و یا سونوگرافی همینگونه است یعنی این دستگاهها امواج صوتی را بطرف رگ یا حفره قلبی ارسال میکند حرکت گلبول‌های خونی در رگ‌های فرد، سرعت برگشت امواج را تغییر می‌دهد و بر اساس بازگشت امواج فراصوت، دستگاه پردازشگر تصاویری را بر روی مانیتور ایجاد می‌کند که نشان دهنده جریان خون در فرد می ‌باشدو برای مثال وقتی رگی دچار تنگی باشد سرعت جریان خون در آن متفاوت با رگ سالم است
لذا تصویر برداری داپلر روشی برای :

۱)باز بودن مسیر جریان خون
۲))سرعت جریان خون
۳)))فشار جریان خون

میباشد ودر تشخیص مشکلات زیر کمک می‌کند:

  •  وجود لخته در قلب یا عروق خون
  • واریس یا نارسایی‌های وریدی
  •  نقص دریچه قلب و بیماری‌های مادرزادی قلبی
  • انسداد شریانها یا وریدها
  • کاهش گردن خون دست یا پاها (بیماری عروق محیطی)
  •  اتساع یا گشادی عروق (آنوریسم)
  • تنگی یا باریک شدن عروق مانند آنچه ممکن است در عروق گردن ایجاد شود (تنگی شریان کارونید)

 

 

 

سوالات مهم سونوگرافی داپلر

سونوگرافی داپلر رحم؟

سونوگرافی داپلر رحم برای بررسی

۱)باز بودن مسیر جریان خون
۲))سرعت جریان خون
۳)))فشار جریان خون
رحم انجام میشود

ضرورت سونوگرافی داپلر در بارداری؟

درطی بارداری جهت انسداد شریانها یا وریدهای رحمی ویا جنین انجام میشود

 

سونوگرافی داپلر عروق پا؟

جهت بررسی وجود لخته در عروق خونی .واریس یا نارسایی‌های وریدی وانسداد عروق پا انجام میشود

 

 

خطرات سونوگرافی داپلر در بارداری؟

برای سونوگرافی داپلر در طی حاملگی تاکنون خطر خاصی دیده نشده است ولی توصیه میشود زمان آن کوتاه باشد

 

سونوگرافی داپلر برای چسبندگی جفت؟

این سوال مربوط به متخصص زنان است

 

 

سونوگرافی داپلر در بارداری چگونه انجام میشود

دستگاه سونوگرافی امواج صوتی را بطرف رگ یا حفره قلبی ارسال میکند حرکت گلبول‌های خونی در رگ‌های فرد، سرعت برگشت امواج را تغییر می‌دهد و بر اساس بازگشت امواج فراصوت، دستگاه پردازشگر تصاویری را بر روی مانیتور ایجاد می‌کند که نشان دهنده جریان خون در فرد می ‌باشدوبرای مثال وقتی رگی دچار تنگی باشد سرعت جریان خون در آن متفاوت با رگ سالم است

دیجیتال مارکتینگ چیست

دیجیتال مارکتینگ چیست

دیجیتال مارکتینگ چیستReviewed by سئو نابonJul 18Rating: 4.5آموزش دیجیتال مارکتینگآموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت کلی و اصولی برای اطلاعات بیشتر می توانید این پست آموزشی را مطالعه کنید

دیجیتال مارکتینگ شامل تمام تلاش ها برای بازاریابی می باشد این تلاش ها می تواند با استفاده از ابزارهای اینترنتی و دستگاه های الکترونیکی صورت گیرد.شرکت ها با استفاده از کانال های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت های خود برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده  استفاده می کنند

دیجیتال مارکتینگ چیست

 

من معتقد هستم با اینکه اینترنت فراگیر شده است اما تعداد افرادی که از اینترنت استفاده  می کنند روز به  روز در حال گسترش می باشد

طبق تحقیقات Pew استفاده از اینترنت در بین بزرگسالان طی سه  سال گذشته ۵ درصد افزایش داده است اما  به این میزان تغییر در خرید مردم از این طریق افزوده نشده است

 

بازاریابان همیشه سعی بر این دارند در زمان مناسب و در جای مناسب با  مشتریان در تعامل باشند این  به این معنی می باشد شما  باید از یکسری از تبلیغات که می تواند مناسب برای هر زمان و هر مکان می باشد استفاده کنید

بازاریابی دیجیتالی با دیجیتال مارکتینگ می تواند یک روش مناسب برای ایجاد تعامل با مشتری در هر زمان و در مکان  باشد

 

 

بازاریابی دیجیتالی چیست

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ عبارت است از استفاده از کانال ها و همچنین استفاده از ابزارهای دیجیتال  برای ارتباط با مشتری ها البته منظور ، کانال ها و ابزار دیجیتالی می باشد که افراد بیشترین زمان خود را در انجا صرف می کنند. ابزارهای  از جمله وب سایت های ، ایمیل مارکتینگ ، بروشورهای آنلاین و طیف وسیعی از ابزار های دیگر که زیر چتر دیجیتال مارکتینگ می باشند

 

 

 

تکنیک های دیجیتال مارکتینگ

یک  بازاریاب دیجیتال مارکتینگ به دنیال  این  می باشد که  با استفاده از آخرین و به روزترین روش های بازاریابی دیجیتالی به  اهداف خود دست  یاید مثلا در ایجاد یک  وب سایت تخصصی در مورد یک موضوع  مشخص بازاریاب می کوشد با ایجاد یکسری از مقالات در مورد یک موضوع  مشخص یک کتاب الکترونیکی برای خود ایجاد کند که  بتوانید با مشتریان و افراد مورد نظر خود  در تعامل باشد

 

 

آموزش دیجیتال مارکتینگ

روش های مختلف برای دیجیتال مارکتینگ

روش های مختلفی برای انجام دیجیتال مارکتینک موجود می باشد البته روش های جدیدی نیز به  این روش ها اضافه می شود اگر قصد ایجاد یک کانال بازاریابی دیجیتالی را دارید حتما در مورد روش های جدید و نوین دیجیتال مارکتینگتحقیقاتی را انجام دهید چرا که در صورتی که  روش های که برای دیجیتال مارکتینک استفاده می کنید به  درستی تشخص داده  نشود می توانید در زمان و هزینه  شما تاثیر گذار باشد

 

بهینه سازی موتورهای جستجوگر یا سئو سایت

به  کلیه  فاکتورهایی که در وب سایت ها  رعایت می شود تا  وب سایت شما  بتواند رتبه های برتر را از آن خود کنید آموزش سئو سایت زیادی در داخل  اینترنت موجود می باشد شما می توانید با  یک جستجوی ساده به  کلی از منابعآموزش سئو دسترسی پیدا کنید اما  بهتر است بدانید این  روش دیجیتال مارکتینگ کمی نیاز به تخصص و تجربه دارد چرا  که اگر به درستی انجام نگیرد می تواند نتیجه عکسی را روی وب سایت  شما  بگذارد که  در نهایت آن حذف سایت از نتایج می باشد

سئو سایت چیست

 

ایجاد محتوا

محتوا یکی از بهترین ابزارهای برای معرفی کسب و کار به  حساب آورده می شوند در صورتی که  بتوانید یک محتوا خوب ایجاد کنید قطعا می توانید به  نتایج بسیار خوبی نیز دست یابید محتوا ایجاد شده  می تواند در دیجیتال مارکتینگ نیز تاثیر بسزایی داشته  باشد شما  می توانید محتوای ایجاد شده  را در

وب سایت ها

وبلاگ ها

بروشورهای آنلاین

اینفوگراف ها

و…

به اشتراک بگذارید

نکات مهم در ایجاد محتوا

 

 

 

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی بسیار مهم برای به اشتراک گذاری محتویات ، افزایش بازدید وب سایت، معرفی برند می باشد شما می توانید از کانال های مختلفی از جمله

Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram
Snapchat
Pinterest
Google+

برای سوشیال مارکتینگ یا بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده نمایید

سوشیال مارکتینگ چیست

 

 

پرداخت برای هر کلیک (PPC)

PPC  یا تبلیغات کلیکی یگی دیگر از روش های می باشند که موجب انتقال ترافیک به وب سایت شما می باشند این نوع روش به  این صورت می باشد که  تبلیغات شما در وب سایت های سایر ناشر ها قرار می گیرد و به ازای هر بار کلیک روی آن تبلیغ هزینه ای برای شما در نظر گرفته خواهد شد از نمونه های بسیار رایج در این نمونه از تبلیغاتی دیجیتالی می توان به تبلیغات گوگل اشاره کرد.

تبلیغات کلیکی چیست

از مهمترین کانال های PPC می توان به :

تبیلغات گوگل

تویت های تبلیغاتی توییتر

پیام های حمایت شده در لینکدین

تبلیغات پرداخت شده در فیس بوک

اشاره کرد.

 

 

 

بازاریابی وابسته

این یک نوع تبلیغات مبتنی بر عملکرد است که در آن شما برای تبلیغ محصولات یا خدمات دیگران در وب سایت خود کمیسیون دریافت می کنید.

 

 

اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی به نرم افزاری اشاره دارد که به منظور بهینه سازی عملیات بازاریابی پایه شما به کار می رود. بسیاری از مراکز بازاریابی می توانند وظایف تکراری خود را به صورت خودکار انجام دهند، مثلا:

خبرنامه های ایمیل
برنامه زمانبندی رسانه های اجتماعی
به روز رسانی لیست تماس
ردیابی و گزارش کمپین

 

 

بازاریابی ایمیلی

شرکت ها از بازاریابی ایمیل به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کنند. ایمیل ها اغلب برای تبلیغ محتوا، تخفیف ها و رویدادها، و همچنین به منظور هدایت افراد به وب سایت کسب و کار استفاده می شوند. انواع ایمیلهایی که ممکن است در یک کمپین بازاریابی ایمیل ارسال کنید عبارتند از:

خبرنامه عضویت در وبلاگ
ایمیل های پیگیری به بازدید کنندگان وب سایت هایی که چیزی را دانلود کرده اند.
ایمیل های مورد علاقه مشتری.

 

PR آنلاین

روابط عمومی آنلاین این است که تضمین پوشش آنلاین با نشریات دیجیتالی، وبلاگ ها و سایر وب سایت های مبتنی بر محتوا را تأمین کند. این بسیار شبیه PR سنتی است، اما در فضای آنلاین. کانال هایی که می توانید برای به حداکثر رساندن تلاش های PR خود استفاده کنید عبارتند از:

تماس با خبرنگار از طریق رسانه های اجتماعی.
درج نظرات در وب سایت یا وبلاگ شخصی خود.

 

 

بازاریابی دیجیتالی چیست

آیا دیجیتال مارکتینگ می تواند برای کسب و کار من مفید باشد

بازاریابی دیجیتال می تواند برای هر کسب و کار در هر صنعتی مفید باشد  صرف نظر از آنچه  شرکت شما به فروش می رساند به  یاد داشته  باشید بازاریابی دیجیتالی دارای روش های مختلفی می باشد که هر کدام از این  روش ها می تواند بر هر کسب و کاری مفید باشد لازم است قبل از به کار گیری یک روش برای پیاده سازی دیجیتال مارکتینگ در مورد روش های مختلف آن  تحقیقاتی را انجام دهید تا بتوانید بهترین روش را انتخاب کنید

 

 

مزایای بازاریابی دیجیتال چیست؟

برخلاف بسیاری از روش های بازاریابی آنلاین ، روش های دیجیتال مارکتینگ به  گونه ای می باشد که افراد می توانند نتایج واقعی را در زمان واقعی مشاهده کنند.

 

 

 

آیا من  به بودجه زیادی برای دیجیتال مارکتینگ نیاز دارم؟

در انتخاب روش های دیجیتال مارکتینگ نیاز به بررسی کسب و کار خود دارید برخی از کسب و کارها نیاز به روش های مختلفی برای دیجیتال مارکتینگ دارند و برخی نیاز به  تنها یک روش .همچنین لازم است بدانید که برخی از روش های دیجیتال مارکتینگ نیازمند هزینه های بسیاری می باشند و برخی از روش ها و ابزارها به صورت رایگان می باشند مثلا در برخی از موارد کسب و کار شما تنها با یک ابزار ایجاد محتوا می تواند به هدفش برسد در این صورت نیاز است است تنها چندین ساعت برای ایجاد محتوا وقت بگذارید و نیازی به پرداخت هزینه برای این کار نمی باشد

 

 

چگونه بازاریابی موبایل در استراتژی بازاریابی دیجیتال من قرار می گیرد؟

یکی دیگر از مولفه های کلیدی بازاریابی دیجیتال ، بازاریابی تلفن همراه است در واقع، استفاده از گوشی های هوشمند به طور کلی ۶۹٪ از زمانها را در مقایسه  با سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ  در ایالات متحده را به خود اختصاص داده است، در حالی که مصرف رسانه های دیجیتال مبتنی بر دسکتاپ کمتر از نصف است همچنان لازم است بدانید که  ایالات متحده هنوز بزرگترین طرفدار تلفن همراه در مقایسه با سایر کشورها نمی باشد .

 

 

 

تفاوت بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ

 

تفاوت دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی چیست

بسیاری از افراد براین باور هستند که بازاریابی اینترنتی همان دیجیتال مارکتینگ می باشد اما با کمی تحقیق در اسم این دو نوع بازاریابی می توانید به این نتیجه برسید که  این دو روش با هم تفاوت هایی دارند

دیجیتال مارکتینگ : کلیه ابزارهای دیجیتالی است که می تواند به ما برای بازاریابی کمک کنند

بازاریابی اینترنتی : بازاریابی اینترنتی مجموعه از ابزارهای مبتنی بر اینترنت که می تواند به ما برای بازاریابی  کمک کند ( بازاریابی اینترنتی چیست )

 

 به طور کلی می توان گفت که بازاریابی اینترنتی بخشی از دیجیتال مارکتینک می باشد 

 

سوشیال مارکتینگ

سوشیال مارکتینگ

سوشیال مارکتینگReviewed by آموزش سوشیال مارکتینگonJul 18Rating: 4.5در صورتی که نیاز به انجام سوشیال مارکتنیگ دارید می توانید از این پست آموزشی

سوشیال مدیا مارکتینگ

سوشیال مدیا چیست ؟

منظور از سوشیال مدیا همان شبکه های اجتماعی می باشد که  افراد در آنها عضو می شوند و می تواند با دوستان و سایر افراد در این شبکه ها، رسانه های مختلف از جمله  فیلم  ، تصاویر ، موزیک و… را به  اشتراک بگذارند انواع مختلفی ازسوشیال مدیا ها وجود دارد که هر کدام ممکن است تنها برای یک مورد خاص رسانه  و یا تلفیقی از چندین رسانه مورد استفاده  قرار گیرد مثلا شبکه اجتماعی اینستاگرم که  برای اشتراک تصویر و ویدئو می باشد و شبکه اجتماعی فیسبوک که قادر به  اشتراک گذاری هر چیزی می باشد

 

 

سوشیال مدیا مارکتینگ چیست؟

شبکه های اجتماعی بعد از موتورهای جستجوگر دارای بیشترین منبع ترافیک می باشند و ب همین دلیل می توانند بسیار مفید برای معرف کسب و کار ما باشند  از این رو بسیاری از افراد از این  شبکه های برای معرفی و فروش محصولاتشان استفاده  می کنند به  طور کلی در تعریف سوشیال مدیا مارکتینگ یا  بازاریابی شبکه های اجتماعی می توان گفت : استفاده از شبکه های اجتماعی برای معرفی خدمات و فروش محصولات را سوشیال مدیا مارکتینگ و یا بازاریابی شبکه اجتماعی گویند

 

شما با استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی به راحتی می توانید محصوات و خدمات خود را معرفی کنید البته روش های مختلفی از سوشیال مدیا مارکتینگ وجود دارد که  شما  بسته  به میزان بودجه و همچنین نوع  بازاریابی می توانید از این روش های استفاده  کنید مثلا اینفلوئنسر مارکتینگ

 

 

بازاریابی شبکه های اجتماعی

چگونه می توانیم شوسیال مارکتینگ را راه اندازی کنیم ؟

شاید یکی از آسانترین روش های بازاریابی اینترنتی این  روش باشید شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی زیادی وجود دارد که  شما می توانید با عضویت در آنها و ایجاد فعالیت ، سوشیال مدیا مارکتینگ را راه اندازی کنید اما اینکه  چگونه بتوانید .

اما به طور کلی در هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی سعی کنید :

  • حتما از تصاویر و ویدئو هایی استفاده کنید که معرف برند تجاری شما  باشند
  • آدرس وب سایت خود را در داخل آنها قرار دهید
  • در هنگام قرار دادن  محتوا سعی کنیدقسمتی از محتوا را قرار دهید و سپس  لینک وب سایت مربوطه را با عنوان ادامه مطلب قرار دهید تا افراد برای مطالعه بیشتر به  وب سایت شما  مراجعه کنند
  • سعی کنید در چندین شبکه اجتماعی فعالیت کنید
  • و…

 

آیا سوشیال مارکتینگ می تواند در سئو سایت تاثیر گذار باشد

از مهمترین جنبه های استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی می تواند به انتقال ترافیک به وب سایت و همچنین برندیگ اشاره کرد هر دو مورد اشاره شده می تواند در سئو سایت تاثیر گذار باشند اما در کنار این موارد در صورتی که آدرس هر صفحه از وب سایت خود را در داخل شبکه های اجتماعی قرار می دهید می توانید سرعت ایندکس را نیز بالا ببرید تحقیقات نشان داده است وب سایت هایی که آدرس خود را در داخل این شبکه های به اشتراک می گذارند سرعت ایندکس مطالب بیشتری نسبت به  سایر وب سایت های  دارند

 

 

 

مزیت های سوشیال مدیا مارکتینگ

بازاریابی شبکه های اجتماعی دارای مزیت های بسیاری می باشند از مهمترین مزیت های سوشیال مدیا مارکتینگ می توان به

  • بدون هزینه بودن
  • بدون محدودیت جغرافیایی – به عبارت دیگر شما می توانید یک محصول را با استفاده از شبکه های اجتماعی و اینترنت بدون محدودیت جغرافیایی به اشتراک بگذارید
  • ترافیک بسیار زیاد
  • و…

اشاره کرد

 

 

شبکه های اجتماعی مناسب برای بازاریابی شبکه های اجتماعی

  • فیسبوک
  • تویتر
  • لینکدین
  • اینستاگرام
  • پینترست
  • گوگل پلاس

 

 

 

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگReviewed by سئو نابonJul 17Rating: 4.5اینفلوئنسر مارکتینگ چیستاینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چگونه می تواند در بازاریابی تاثیر گار باشد

اینفلوئنسر چیست ؟

اینفلوئنسر یا influencer یک مفهوم جدید در بازاریابی اینترنتی می باشند که با رشد شبکه های اجتماعی به وجود آمده اند شبکه های اجتماعی همانگونه که در پست های قبلی اشاره شده بعد از موتورهای جستجوگر دارای دومین جایگاه از لحاظ بازدید به حساب آورده می شوند

هر فردی حداقل در یک یا دو  یا چند شبکه اجتماعی فعالیت دارد شبکه های اجتماعی یک بستر می باشد که افراد دائما در حال ایجاد محتوا و به اشتراک گذاری رسانه های (فیلم ، تصویر،آهنگ و…) می باشند بی شک هر فردی که وارد این شبکه های می شود دارای یک ویزگی اخلاقی می باشد که این ویژگی اخلاقی قطعا تاثیر بسیاری در روند انتخاب فرد برای انتخاب موضوعات و دنبال کردن افراد معروف و یا شبکه های معروف دارد مثلا یک فرد به ورزش علاقه دارد سعی می کند شبکه ها و افراد معرف در زمینه ورزشی را فالو کند
یا یک فرد به آشپزی علاقه دارد سعی می کند آشپزهای معرف و شبکه های که در این زمینه فعالیت دارند را فالو و مطالبشان را دنیال کنند
در واقع به افراد شاخصی که دارای طرفداران زیاد در رسانه های اجتماعی می باشند اینفلوئنسر گفته می شوداینفلوئنسر یک روش مفید برای تبلیغات می باشند این روش به اینفلوئنسر مارکتینگ معروف می باشد که در ادامه با آن آشنا خواهید شد

اینفلوئنسر چیست

 

 

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست

اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی تاثیر گذار استفاده از اینفلوئنسر برای تبلیغات می باشد اینفلوئنسر مارکتینگ بیشتر برای شرکت های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد شرکت ها در استفاده از این روش بازاریابی باید اول اطمینان حاصل کنند که کدام افراد و یا شبکه های می تواند به آنها برای اینفلوئنسر مارکتنگ کمک کننده باشد سپس اقدام به پیاده سازی این روش کنند بسیاری از اینفلوئنسر ممکن است برای کسب و کار شما مفید نباشند و برخی نیز ممکن است بسیار تاثیر گذار باشند البته برخی از اینفلوئنسر به دلیل اینکه دارای معروفیت زیادی می باشند استفاده از آنها برای تبلیغات بسیار تاثیر گذار می باشد

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست

اهداف استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ

افزایش فروش تنها یکی از جنبه های اینفلوئنسر مارکتینگ می باشد هر فرد یا هر شرکت از این نوع از تبلیغات یک هدف را دنبال می کند به همین دلیل سعی می کند با شناخت فرد اینفلوئنسر و اجرای اینفلوئنسر مارکتینگ بیشترین تاثیر را از این روش به دست آورد

معمولا اهداف استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ عبارتند از

  • معرفی یک کالای خاص
  • معرفی یک برند
  • افزایش فالور های
  • و..

 

 

 

شناسایی اینفلوئنسر ها

شناسایی اینفلوئنسر برای پیاده سازی اینفلوئنسر مارکتینگ نیز یکی از دغدقه های هر فرد در این  روش می باشد باید توجه داشته  باشد اگر در یک موضوع  خاص فعالیت می کنید قطعا بهتر می توانید اینفلوئنسر مرتبط با کار خود را پیدا کنید همچنین لازم به ذکر می باشد در برخی از مواد شما می توانید از یک بعد خاص برای پیدا کردن اینفلوئنسرها اسفاده  نمایید مانند سلبریتی ها( افراد معروف در سیاست، اقتصاد، علم و فرهنگ، سینما، موسیقی، ورزش، مدلینگ)

همچنین یکی دیگر از روش های برای پیدا کردن اینفلوئنسر ها برای پیاده سازی اینفلوئنسر مارکتینگ پیدا کردن آزانس های تبلیغاتی می باشد که از این  روش برای تبلیغات استفاده  می کنند.

 

 

 

تعرفه اینفلوئنسر مارکتینگ

در هر روش بازاریابی قطعا هزینه ها می تواند نقش بسیار مهمی در انتخاب روش ها و میزان  استفاده از آنها داشته  باشد در اینفلوئنسر مارکتینگ نیز شما بسته  به میزان بودجه خود باید منابع  را  شناسایی و مورد استفاد ه قرار دهید در یک اینفلوئنسر مارکتینگ دو جزء وجود دارد

هزینه اینفلوئنسر : منظور هزینه ای می باشد که  به  فرد اینفلوئنسر یا فرد معروف داده  می شود تا تبلیغات  شما  را در پیج خود قرار دهد

سود حاصل از اینفلوئنسر مارکتینگ : در صورتی که این  روش برای شما  باعث کسب درآمد و یا باعث ایجاد رضایت شود قطعا ترجیه می دهید از سایر اینفلوئنسر نیز استفاده نمایید

 

 

معیار انتخاب اینفلوئنسر برای اینفلوئنسر مارکتینگ

  1. تعداد فالور های
  2. دارای محتویات تخصصی بودن
  3. میزان فعالیت اینفلوئنسر
  4. افراد معروف

 

 

اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران

اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران یک پدید جدیدیی از تبلیغات می باشد البته  لازم به ذکر می باشد در کل این روش دارای عمر بسیار طولانی نمی باشد اما در ایران  این نمونه از تبلیغات دارای عمر کمی می باشد اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران با توجه  به اینکه دارای عمر کمی نیز می باشد اما دارای طرفداران بسیاری می باشد و افراد سعی می کنند از این  روش برای اهداف بازاریابی خود استفاده نمایند.