گروه طراحان وب ایجکس2014

طراحی سایت ،آموزش و سئو

گروه طراحان وب ایجکس2014

طراحی سایت ،آموزش و سئو

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

طراحی سایت یکی از ارکان ورود به  تجارت الکترونیک می باشد اگر شما قصد دارید یک کمپن تبلیغاتی راه بیندازید تا  به وسیله آن کسب و کار خود را راه اندازی کنید نیازمند یک راه برای ورود به این نوع از کسب و کار می باشید تبیلغات گوگل ، بازاریابی اینترنتی ، دیجیتال مارکتینگ و … روش های دیگری برای ورود به این عرصه می باشند اما طراحی سایت یکی از روش ها بسیار تاثیر گذار در این کمپن می تواند به حساب آورده شود

طراحی سایت در تهران توسط موسسه ها و شرکت های مختلفی صورت می گیرد شما می توانید بسته  به نوع طراحی سایت خود شرکت طراحی سایت را انتخاب نمایید سئو ناب یکی از دفاتر طراحی سایت در تهران می باشد که دارای تجارب بسیار زیادی در حوزه طراحی سایت و بازار رقابتی می باشد.

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در تهران به دلیل وجود شرکت ها و موسسه های که در تهران وجود دارد با جدید و ترافیک بیشتری دنبال می شود البته شهر های دیگر نیز وجود دارد که طراحی سایت در آنها دارای رونق خاصی می باشند اما این دفاتر باز هم در برابر تهران  با توجه  به پایتخت بودن دارای ترافیک کمتری می باشند

ویژگی های طراحی سایت تهران

شناخت نیاز های مشتری و طراحی سایت براساس نیازهای آن بسیار مهم برای ایجاد رضایت مشتری که بالاترین هدف هر شرکت می باشد است سئو ناب در طراحی سایت تهران و سایر انواع طراحی سایت سعی کرده است یا ایجاد جلسات مختلف چه  به صورت فیزیکی و چه  به  صورت غیر فیزیکی نیازهای مشتری را شناسایی کند و با استفاده از این نیاز های وب سایت مورد نیاز مشتری را ایجاد کند

شما  طی جلساتی که با گروه سئوناب برقرا می کنید می توانید نیاز خود را برای طراحی سایت به دفتر ارائه دهید تا گروه براساس نیاز شما وب سایت را طراحی و به شما ارائه دهد

مراحل طراحی وبسایت تهران

شناخت نیاز مشتری

پیاده سازی اولیه

نیازهای مشتری با استفاده از یک نرم افزار گرافیکی پیاده سازی می شود این پیاده سازی همان نمای اصلی وب سایت شما می باشد که در ابتدا توسط نرم  افزار گرافیکی ایجاد شده است

طراحی سایت

برنامه نویسی سایت

طراحی گرافیک

قرار دادن در اینترنت

لیست شرکت های طراحی وب سایت در تهران

ویژگی طراحی سایت تهران

سئو و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجوگر

دارای ظاهر زیبا و متاسب با کسب و کار شما

سرعت بسیار بالا در بالا آمدن

قابلیت باز شدن با هر دستگاه متصل به اینترنت

امنیت بالا در طراحی سایت

قیمت مناسب و ارزان

در صورتی که نیاز به طراحی سایت در تهران دارید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید لازم  به ذکر می باشد کارشناسان این مجموعه در ساعات ادارای و روزهای غیر تعطیل آماده دریافت سفارشات شما برای طراحی وبسایت در تهران می باشد همچنین لازم به ذمر می باشد فرم زیر جهت دریافت صفارش طراحی وب سایت در تهران می باشد

سئو چیست؟ - سئو سایت چیست؟ - بهینه سازی سایت چیست

تاریخ انتشار 2018-08-07   |  توسط Admin

سئو چیست؟ - سئو سایت چیست؟ - بهینه سازی سایت چیست

سئو سایت مخفف search engine optimization و به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر می باشد این عمل باعث افزایش کیفیت و کمیت ترافیک عالی وب سایت و به نمایش در آمدن نام تجاری یا برند شما در نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجوگر می باشد و در انتها زمانی که وب سایت شما در نتایج نمایش داده شود می تواند باعث افزایش بازدید ارگانیک وب سایت شما شود منظور از بازدید ارگانیک نیز همان بازدیدی است که از طریق نتایج موتور جستجوگر نه از طریق تبلیغات به  وب سایت شما وارد می شود

 

سئو سایت یک ابزار  مهم می باشد که به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا با توجه  به فاکتورهایی که دارد  بهترین محتوای ایجاد شده  را به کاربران نمایش دهد شما زمانی که یک واژه را سرچ می کنید براساس سرچ شما نتایجی توسط موتورهای جستجوگر  به شما نمایش داده می شود لازم است بدانید که پشت  سرچ کردن واژه مورد نظر شما هزاران فاکتور بررسی می شود تا نتیجه مورد نظر برای شما نمایش داده شود برخی از فاکتورهای عبارتند است

آیا نتایج نمایش داده شده مبتنی بر موبایل می باشد ؟

آیا نتایج نمایش داده شده دارای سرعت بالا برای نمایش می باشد ؟

آیا محتوای ایجاد شده کامل می باشد ؟

و....

 

گوگل و سایر موتورهای جستجوگر همواره سعی می کنند با ایجاد فاکتورهایی که همان پرس و جو سئو  می باشد بهترین نتایج را برای شما به نمایش در بیاورند

 

 

موتور جستجوگر چیست ؟

در کنار مفهوم سئو سایت نیاز می باشد بدانید موتور جستجوگر چیست ؟ موتور جستجوگر ماشینی پاسخ دهنده می باشد که دارای هزاران محتوا یا هزاران صفحه می باشد که  با توجه  به هزاران پرس و جویی که دارد و انجام می دهد می خواهید بهترین نتیجه را برای شما نمایش دهید

زمانی که شما یک واژه را در گوگل سرچ می کنید یکسری از نتایج در صفحه نتایج گوگل که  به آن SERPs گفته می شود  به نمایش در می آید این نتایج معمولا ده نتیجه می باشد که به  صورت لینک آبی رنگ نیز می باشد در کنار این نتایج یکسری از نتایج نیز نمایش داده می شود که معمولا با  ad نمایش داده می شود این نتایج همان تبلیغات گوگل می باشد که گوگل از آن کسب درآمد می کند.

سئو سایت چیست،بهینه سازی سایت چیست

چرا سئو مهم می باشد

با توجه  به اینکه تبلیغات گوگل و شبکه های اجتماعی و سایر سیستم های آنلاین دیگر موجود می باشد و می تواند برای وب سایت شما ترافیک به وجود اورد اما باز هم ترافیکی که می تواند موتورهای جستجوگر برای شما به ارمغان بیاورد بیشتر می باشد تحقیقات نشان داده است تحقیقات نشان داده است که وب سایت هایی که در 5 رتبه اول قرار دارند حدودا 67.7 درصد از بازدیدکننده گان را به خود اختصاص داده اند و در کل ده نتیجه اول یا همان صفحه اول نیز حدودا 95 درصد از بازدی کنندهگان را به خود اختصاص داده اند  پس می توان گفت هر چه رتبه وب سایت در نتایج ارگانیک موتورهای جستجوگر بهتر باشد می تواند بازدیدکننده بیشتری را برای وب سایت شما  به ارمغان بیاورد . همچنین تحقیقات نشان داده تنها 2.7 درصد از افراد در آمریکا روی تبلیغات گوگل در نتایج کلیک می کنند

 

اگر بخواهید نتابج برتر موتورهای جستجوگر را از آن خود کنید گذشته از تبلیغات نیازمند انجام سئو سایت می باشد که این عمل می تواند در صورت باتجربه بودن خودتان در سئو توسط خود و در صورتی که تخصص ندارید توسط شرکت سئو انجام گیرد.

  

 

سئوکلاه سفید و سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سفید (White hat SEO) مجموعه ای از روش ها و استراتژی ها که به وسیله موتورهای جستجوگر ایجاد شده است و تمرکز این نوع از سئو سایت بیشتر بر روی افراد می باشد نه بهتر نتیجه گرفتن در موتورهای جستجوگر

اما سئو کلاه سیاه(Black hat SEO) مجموعه ای از روش ها و استراتژی ها می باشد که توسط برخی از افراد به منظور اسپم و یا فریب موتورهای جستجوگر استفاده می شود ممکن است این نوع از سئو سایت نتیجه دهد اما بسیار خطرناک می باشد چرا که ممکن است موجب جریمه شدن  وب سایت توسط موتورهای جستجوگر شود و در برخی از موارد نیز موجب حذف سایت شود.

 

 

سئو سایت به دو صورت انجام میگیرد :

سئو داخلی

سئو داخلی یه مجموعه از روش ها اشاره دارد که فرد با رعایت آنها در داخل وب سایت خود می تواند وب سایت ش را برای موتورهای جستجوگر آماده کند سئو داخلی و سئو خارجی هر دو بسیار مهم برای سئو سایت می باشد لازم است بدانید که اگر در انجام این دو سئو کم و یا کاستی باشد وب سایت شما ممکن است نتواند نتیجه مورد نظرتان را کسب کنید

سئو داخلی روش های بیشتری نسب به سئو خارجی دارد از مهمترین روش های سئو داخلی می توان به

ایجاد محتوا

ایجاد لینک داخلی

کد نویسی وب سایت

و....

اشاره کرد

 

سئوخارجی

سئوخارجی نیز اشاره به فاکتورهایی می باشد که در خارج از ساختار وب سایت رعایت می شود تا وب سایت بتواند برای موتورهای جستجوگر بهینه شود از مهمترین روش های در این نوع از سئو می توان

ایجاد بکلینک

معرفی سایت به موتورهای جستجوگر

معرفی سایت به دایرکتورهای معروف

و...

اشاره کرد.

 

 

اهداف سئو چیست ؟

اگر شما اصول سئو را رعایت کنید باید بدایند با این اصول می توانید از سئو نتیجه بگیرید ، با نتیجه گرفتن از سئو می توانید به خیلی از اهداف برسید بازاریابی سئو یک روش بسیار قوی برای رسیدن به هدف در بازار آنلاین می باشد هر فرد یا هر شرکتی هدف مورد نظر خود را از سئو سایت دنبال می کنید اما  به  صور کلی سئو سایت می تواند در موارد زیر به شما کمک کند

  • افزایش بازدید سایت
  • معرفی برند شما
  • فروش بیشتر
  • ایجاد اعتماد برای شرکت
  • روش ارزان برای تبلیغات
  •  

مطالعه بیشتر :

طراحی سایت چیست

تبلیغات گوگل چیست

الگوریتم پاندا چیست

تاریخ انتشار 2018-08-08   |  توسط Admin

الگوریتم پاندا چیست

الگوریتم پاندا گوگل در فوریه ۲۰۱۱  به وجود آمد این  الگوریتم نیز مانند سایر الگوریتم های گوگل برای هدفی خاص ایجاد و روی فیلترهای گوگل قرار گرفت الگوریتم پاندا یک الگوریتم ضد اسپم برای محتوا با کیفیت پایین است بعد از ایجاد و پیاده سازی این الگوریتم ، این الگوریتم حدودا 12 درصد از وب سایت های زبان انگلیسی را تحت تاثیر خود قرار داد

بعد از آمدن الگوریتم پاندا گوگل  خیلی از سایت هایی که دارای محتوای بی کیفیت و محتوای تکراری بودند به این نتیجه رسیدند که باید شیوه ایجاد محتوای خود را تغییر دهند چرا که این الگوریتم می تواند در رتبه های سایت هایشان تاثیر گذار باشد لازم است بدانید که این الگوریتم علاوه بر کاهش رتبه در برخی از موارد طبق گزارش هایی که داده شده است موجب حذف از نتایج نیز شده است

 

اهداف الگوریتم پاندا چیست ؟

1-جلوگیری از ایجاد محنوای کم

برخی از افراد تنها به این فکر بودند که محتوا ایجاد کنند محتوایی در حد چندین خط که نه تنها هدفشان را نمی رسند بلکه این محتوا کیفیت خواندن را نیز نداشتند. معمولا هدف از ایجاد این محتوا ها  توسط افراد تنها پر کردن وب سایت از محتوا بوده است 

 

2-محتوای تکراری

تا قبل از الگوریتم پاندا  به شدت محتوای کپی شده در فضای اینترنت موجود بود اما بعد از ایجاد این الگوریتم به  شدت ایجاد این نوع از محتواها کاهش پیدا کرد.

 

3-محتوا ضعیف

محتوای بسیار ضعیف یعنی محتوایی که دارای اطلاعات بسیار کمی می باشد و به نوعی تخصص کافی برای ایجاد محتوا توسط ناشر نبوده است

 

4-نسبت تبلیغات به محتوا

وب سایت های زیاد بوده و هستند که دارای تبلیغات  زیاد می باشند این  وب سایت های که اغلب نیز وب سایت های سرگرمی و خبری می باشند از تبلیغات بسیار زیادی برای وب سایت های خود استفاده می کنند این تبلیغات در برخی از موارد دیده شده است تا چندین برابر محتوا نیز بوده است گوگل والگوریتم پاندا  به شدت بااین نوع از وب سایت ها برخورد کرده و خواهد کرد.

 

 

آیا وب سایت من توسط الگوریتم پاندا جربمه شده است ؟

به  وب سایت هایی که مشخص می کنند آیا الگوریتم های گوگل تغییر کرده است مراجعه کنید البته اگر در بازدید وب سایت خود با افت مواجعه شده اید لازم  است بدانید هر نوع از کاهش ترافیک نمی تواند پیامد الگوریتم پاندا باشد عواملی از قبیل تغییر سایر الگوریتم ها ، پنالتی ها از نوع دستی و... نیز می تواند موجب تغییر بازدید باشد

خوب بعد از مراجعه به  وب سایت هایی که نشان می دهد که گوگل دچار تغییر الگوریتم شده است مراجعه کنید اگر آن وب سایت ها نیز تغییر الگوریتم را گزازش داده اند بدانید که تغییر الگوریتم در کار بوده است اگر آن روز توسط وب سایت های که تغییر الگوریتم مشخص شده بود نوع الگوریتم معرفی نشده بود قطعا در روزهای بعد در سایت های معرف در مورد نوع الگوریتم توضیحاتی قرار داده خواهد شد که مشخص کننده نوع تغییر الگوریتم  می باشد البته اگر در این موارد دارای تجربه کافی نمی باشید می توانید وب سایت خود ر ابه  یک شرکت و یا فرد سئوکار خبره بسپارید تا مشکلات موجود در وب سایت شما را بررسی و به شما ارائه دهد.

 

اگر وب سایت ما دچار جربمه الگوریتم پاندا شد چه کارهایی را باید انجام دهیم

نوع ایجاد محتوا را تغییر دهید

محتوا های قبلی را تغییر و به روز کنید

از ایجاد محتواهایی که مناسب برای کاربران نمی باشد خودداری کنید

از تبلیغات زیادی برای وب سایت خود استفاده نکنید

سعی کنید از مواردی که می تواند نرخ ماندگاری کاربر را بیشتر کنید استفاده نمایید

محتوا ایجاد شده به قصد کاربر باشند نه موتورهای جستجوگر و رتبه گرفتن در آنها

 

تفاوت پنجره upvc و پنجره آلومینیومی


تفاوت پنجره upvc و پنجره آلومینیومی


تفاوت پنجره upvc با پنجره آلومینیومی بسیار زیاد می باشد هر دو پنجره بیان گرi یک دوره  زمانی می باشد پنجره های آلومینیومی از گذشته مورد استفاده قرار می گرفته اند اما پنجره دوجداره یک تکنولوژی نسبتا جدید در صنعت پنجره می باشد هر دو نوع پنجره دارای ویژگی های خاص خود می باشند که در ادامه در مورد آنها بحث خواهیم کرد

تفاوت پنجره دوجداره و پنجره یو پی وی سی

 

زیبایی :

زیبایی پنجره upvc سی نسبت به پنجره آلومینیومی بسیار بیشتر ی باشد طرح  بندی پنجره دوجداره یو پی وی سی بسیار زیاد می باشد شما بسته  به سلیقه خود و رنگ آمیزی نمای ساختمانی خود می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید و سفارش دهید لازم است بدانید که  پمنجره برعکس زمان های گذشته خود به عنوان یک اهرم زیبایی در منازل مورد استفاده قرار می گیرند

 

مقاومت

مقاومت پنجره دوجداره یو پی وی سی بسیار بیشتر از پنجره آلومینیومی می باشد این به این معنی می باشد که این نوع از پنجره های چه در برابر تغییرات آب و هوایی چه در برابر فشار مقام تر از پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشند . در مکان هایی که زیاد سرد می باشد یا زیاد گرم می باشد یا روطوبت زیاد است پنجره های آلومینیومی بسیار مقاومت کمتری نسبت به نمونه جدید خود یعنی پنجره یو پی وی سی دارد

 

 

قیمت

قیمت پنجره دوجداره یوپی وی سی نسبت به  قیمت پنجره آلومینیومی بالاتر می باشد دلیل آن نیز این می باشد که پنجره یو پی وی سی دارای ساختار پیچیده تری در ساخت و نصب می باشد به همین خاطر قیمت پنجره یو پی وی سی از پنجره آلومینیومی بیشتر می باشد این قیمت حتی می تواند حداقل دو برابر باشد

 

عمر بالاتر

پنجره یو پی وی سی دارای عمر بالاتری می باشد شما اگر از هر دو این نوع از پنجر هها استفاده کنید خواهید دید که پنجره دوجداره یو پی وی سی می تواند عمر بسیار طولانی تری نسبت  به نمونه آلومینیومی داشته باشد چرا که ساختار تشکیل دهنده آن به گونه ای می باشد که می تواند تا چندین سال بدون هیچ گونه ضعفی مانند روز اول خودش را نشان دهد

 

مطالب مرتبط با این موضوع

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

قیمت پنجره دوجداره

الگوریتم پاندا چیست

الگوریتم پاندا چیست

هدف از ایجاد الگوریتم پاندا

در ادامه بحث آموزش بهینه سازی سایت قصد داریم در مورد یکی از بزرگترین و مهمترین الگوریتم های گوگل  صحبت کنیم این الگوریتم پاندا نام دارد الگوریتم پاندا گوگل یکی از الگوریتم های بسیار بزرگ و باهوش گوگل برای حذف و از بین بردن محتوا های بدون کیفیت می باشد گوگل  با ایجاد الگوریتم پاندا سعی کرده است به مدیران وب سایت ها بفهماند هر نوع محتوایی نمی تواند به وب سایتان برای رتبه گرفتن کمک کند محتوای ایجاد شده باید محتوایی با کیفیت و دست اول  باشد.

 

الگوریتم پاندا چیست

 

چه وب سایت هایی با الگوریتم پاندا می توانند بهبود رتبه را تجربه کنند؟

الگوریتم پاندا همانگونه که اشاره شد یک الگوریتم می باشد که بیشتر روی محتوا تمرکز می کند می توان گفت گوگل برای جلوگیری از اسپم های رایجی که توسط کاربران ایجاد می شد الگوریتم های مختلفی را ارائه کرد است که یکی از این الگوریتم ها برای بهبود وضعیت محتوا ها همین الگوریتم پاندا بوده است پاندا ، وب سایت هایی که دارای محتوا مفید نباشند و تنها برای فریب گوگل ساخته شده باشند و کاربران برایشان مهم نباشد ساخته شد در ادامه برخی از الگوریتم های دیگر نیز برای سایر اسپم ها به  وجود آمدند که یکی از انها برای مبارزه با لینک های اسپم بود که نام آن الگوریتم پنگوئن بود

 

مطالعه بیشتر

الگوریتم پنگوئن چیست

 

 

تاریخ راه اندازی الگوریتم پاندا

الگوریتم پاندا گوگل در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۱ به وجود آمد یکی از مهممترین نکته ها درمورد این الگوریتم این است که حدودا بعد از چند ماه راه اندازی ۱۲ درصد نتایج گوگل که شامل زبان انگلیسی بودند را تحت تاثیر قرار داد

 

 

چه وب سایت هایی توسط این الگوریتم جریمه شده و می شوند

۱-محتوای اندک 

وب سایت هایی که دارای محتوای در حد چندین خط می باشند که تنها هدفشان پر کردن صفحات و ایجاد محتوا می باشد این افراد باید بدانند گوگل هر محتوایی را دیگر در دیتابیسش ذخیره نمی کند محتوا ایجاد شده باید دارای کیفیت باشد که یکی از نکات مهم در کیفیت محتوا تعداد کاراکترهای آن می باشد

 

۲-محتوای تکراری 

محتوای تکراری یعنی محتوایی که در یک وب سایت وجود دارد و گوگل آن را قبلا در دیتابیسش ذخیره کرده است و اگر شما آن را کپی کنید و در وب سایت خود قرار دهید به دلیل رعایت نکردن کپی رایت از دید گوگل به عنوان یک فرد خطا کار شناخته خواهید شد و قطعا توسط همین الگوریتم جریمه خواهید شد.

 

۳-محتوای کم کیفیت

محتوای کم کیفیت یعنی محتوایی که برای کاربران ارزش خواندن ندارد یا به عبارت دیگر کاربران به دنبال این گونه از مطالب نمی باشند لازم است بدانید یکی از جنبه های ایجاد محتوا شناخت نیاز کاربران می باشند پس در صورتی که نیاز کاربران را شناسایی نکردید شروع  به ایجاد محتوا نکنید

 

۴-نسبت آگهی به محتوا

یکی دیگر از مواردی که در جریمه شدن توسط الگوریتم پاندا تاثیر گذار می باشد نسبت تبلیغات به  محتوا می باشد قطعا اگر شما  به وب سایتی مراجعه کنید که تبلیغات آن بیش از حد باشد برای شما جالب نخواهد بود این علاوه بر اینکه برای شما  جالب نیست  برای موتورهای جستجوگر نیز جالب نمی باشد و باعث جربمه شدن وب سایت از دید موتور های جستجوگر خواهد شد پس توجه داشته  باشید اگر وب سایتی دارید که  منبع درآمد شما از تبلیغات می باشد باید به گونه ای این تبلیغات را قرار دهید که بیش از حد نباشد و موجب جربمه شما توسط گوگل نشود.

 

۵-محتوا های ناسازگار با گوگل

این نوع از محتوا به محتوا هایی اشاره دارد که به کاربران قول های پوچی ارائه می دهد مثلا در لینک آنها در نتایج آمده است اگر روی لینک کلیک کنید به شما جایزه ای تعلق می گیرد در صورتی که روی لینک کلیک می کنید و یک صفحه تبلیغ  برای شما  باز می شود این نوع از صفحات و وب سایت ها نیز امکان جریمه شدنشان توسط گوگل وجود دارد

 

 

 

چگونه تشخیص دهم وب سایتم توسط الگوریتم پاندا گوگل جریمه شده است

فرض کنید وب سایت شما هر روز یک میانگین بازدید کننده دارد به یکباره این بازدید نصف  شده یا روز به روز کم می شود البته دلیل آن این نیست که تنها این الگوریتم می تواند این بازدید را تحت تاثیر قرار دهید ، الگوریتم های دیگری نیز موجود می باشد که می تواند وب سایت  شما را تحت تاثیر قرار دهید البته مواردی به غیر از الگوریتم ها نیز وجود دارد که می تواند در کاهش بازدید تاثیر گذار باشد مانند

جریمه شدن وب سایت به  صورت دستی که می توانید به وبمستر بروید و این مورد را چک کنید

در صورتی که  یک محصول می فروشید که تنها متعلق  به یک دوره فصلی خاص می باشد

و…

 

 

شما می توانید با چک کردن آخرین بروزرسانی  که توسط وب سایت های آنالیزور قرار داده شده است باخبر شوید که ایاتغییر الگوریتم وجود داشته است البته اگر بک سئوکار خبره باشید یا وب سایت خود را به یک فرد خبره نشان دهید قطعا با بررسی متوجه خواهد شد که علت پایین آمدن آمار بازدید سایت شما چیست

 

 

چگونه وب سایتم را بعد از جریمه الگوریتم پاندا بازگردانم

الگوریتم پاندا یک الگوریتم سرسخت می باشد و برگرداندن وب سایت بعد از جریمه توسط این الگوریتم کمی سخت می باشد اما  قابل انجام می باشد.

شما باید مراحل زیر را برای بازگردانی وب سایت خود انجام دهید

  1. شیوه ایجاد محتوایی که قبلا استفاده کرده اید را کنار بگذارید
  2. محتوا های قبلی را ترمیم و به روزرسانی کنید
  3. بازنگری در تبلیغات قرار داده شده در وب سایت
  4. ایجاد محتوا بسته به نیاز کاربران
  5. محتوای تکراری را حذف کنید