گروه طراحان وب ایجکس2014

طراحی سایت ،آموزش و سئو

گروه طراحان وب ایجکس2014

طراحی سایت ،آموزش و سئو

الگوریتم پنگوئن گوگل چیست

الگوریتم پنگوئن گوگل چیست

زمان تولد الگوریتم پنگوئن

در سال ۲۰۱۲ بود که گوگل رسما الگوریتم وب اسپم  را راه اندازی کرد که به طور خاص وب سایت های که دارای لینک اسپم بودند و یا ساختمان لینکدهی وب سایت را دستکاری می کردند را مورد بررسی ، و مجازات می کرد الگوریتم وب اسپم بعدا به طور رسمی به عنوان الگوریتم پنگوئن به روزرسانی شد و بعدا توسط مت کاتز که مدیر اسپم گوگل بود به عنوان الگوریتم پنگوئن شناخته شده.

 

الگوریتم پنگوئن گوگل چیست

 

پیش از الگوریتم پنگوئن لینک ها یا به عبارت دیگر بکلینک ها تاثیر زیادی در رتبه وب سایت های ، خزیدن و ایندکس مطالب توسط گوگل داشتند همین مورد باعث می شد که برخی از سایت های که دارای کیفت پایینی بودند در نتایج ظاهر می شدند

 

 

چرا پنگوئن گوگل مورد نیاز بود

ابتدا الگوریتم پاندا برای مبارزه با کیفیت پایین به وجود آمد سپس الگوریتم پنگوئن به عنوان یک نیروی کمکی برای این منظور ایجاد شد پنگوئن پاسخ و جریمه ای برای وب سایت هایی می باشند که  با خرید لینک یا دستکاری کردن ساختمان لینک می خواستند گوگل را تغییر دهند مت کاتز در سال ۲۰۱۲ در سخنرانی SMX Advanced  در مورد پنگوئن گفت :

“ما ابتدا الگوریتم پاندا را برای کیفیت پایین به وجود آوردیم اما بعد ها متوجه شدیم راهای دیگری نیز برای اسپم وجود دارد به همین منظور الگوریتم پنگوئن را نیز راه اندازی کردیم ”

به طور کلی هدف از این الگوریتم  کنترل بیشتر و کاهش کارایی چندین تکنیک اسپم سازی کلاه سیاه بود.

 

الگوریتم پنگوئن تنها به لینک های ورودی وب سایت کار داشت و به لینک های خروجی کاری نداشت از آن به بعد بود که تعداد لینک های اسپم به  طور قابل توجه ای کاهش یافت شرکت ها و وبمستر ها به این نتیجه رسیذن دریافت لینک های طبیعی و مرتبط به جای خرید لینک های اسپم می تواند به وب سایتشان برای دریافت لینک کمک کننده باشد.

 

راه اندازی اولیه الگوریتم پنگوئن و تأثیر آن در نتایج

بر اساس برآوردهای خود گوگل، زمانی که پنگوئن برای اولین بار در آوریل ۲۰۱۲ راه اندازی شد، بیش از ۳ درصد از نتایج جستجو را تحت تاثیر قرار داد.

پنگوئن ۲٫۰، چهارمین به روز رسانی (از جمله راه اندازی اولیه) الگوریتم  پنگوئن می باشد که در ماه مه ۲۰۱۳ منتشر شد، و تقریبا ۲٫۳ درصد از تمام نتایج  را تحت تاثیر قرار داد.

 

 

تاریخچه الگوریتم پنگوئن گوگل

Google Penguin 1.1: March 26، ۲۰۱۲

این یک تغییر در الگوریتم نیست، بلکه اولین نوآوری اطلاعات درون آن است.

 

Google Penguin 1.2: October 5, 2012

این یکی دیگر از تجدید اطلاعات بود. این تغییرات در زبان انگلیسی صورت گرفت  و همچنین درمورد درخواستهای بین المللی تاثیر گذاشت

 

Google Penguin 2.0: May 22, 2013

این یک نسخه فنی پیشرفته الگوریتم پنگوئن بود پنگوئن ۲٫۰ حدود ۲٫۳ درصد از نتایج وب سایت های زبان انگلیسی و همچنین زبانهای دیگر را تحت تاثیر قرار داده است.

 

Google Penguin 2.1: October 4, 2013

تنها بازخوانی پنگوئن ۲٫۰ (۲٫۱) در ۴ اکتبر سال جاری صورت گرفت. این حدود ۱ درصد از نتایج را تحت تاثیر قرار داد.

 

Google Penguin 3.0: October 17, 2014

در حالی که این به عنوان یک به روز رسانی بزرگ نامگذاری شده بود یکی دیگر از تجدید اطلاعات الگوریتم پنگوئن بود که حدودا ۱ درصد وب سایت های زبان انگلیسی را تحت تاثیر قرار داده

 

Google Penguin 4.0: September 23, 2016

تقریبا دو سال پس از تجدید ۳٫۰، به روز رسانی الگوریتم نهایی پنگوئن راه اندازی شد.

بزرگترین تغییر با این تکرار این بود که پنگوئن بخشی از الگوریتم اصلی بود.

 

 

نکات مهم در مورد الگوریتم پنگوئن

بعد از معرفی الگوریتم پنگوئن وب سایت هایی که از بکلینک برای بهبود رتبه استفاده کرده بودند درگیر این الگوریتم شدند و ترافیک عالی خود را به  شدت از دست داند کاهش رتبه در این وب سایت ها با توجه به شدت استفاده از لینک های اسپم متفاوت بود برخی از وب سایت ها تنها برخی از کلمات کلیدی خود را از دست دادند و برخی تمامی کلمات کلیدی خود را .

 

الگوریتم پنگوئن بسیار الگوریتم سرسختی بود ، وب سایت هایی که تحت مجازات این الگوریتم قرار می گرفتند به زمانی بیش از شش ما برای برگشت نیاز داشتند لازم است بدانید این الگوریتم از ریدایرکت های ۳۰۱ و همچنین تغییر دامنه نیز عبور می کرد

 

 

برگرداندن وب سایتی که تحت مجازات الگوریتم پنگوئن قرار می گیرد

هیچ شکی نیست که الگوریتم پنگوئن بخشی از الگوریتم اصلی گوگل می باشد پس رعایت کردن قوانینی که می تواند شما را از درگیر کردن  با این قوانین منع کند نیز مهم می باشد اما در برخی از موارد دیده شده است برخی از کاربران بدون توجه  به  این الگوریتم  یا  با استفاده از غیراخلاقی  رقبا تحت تاثیر عواملی قرار میگیرند که این الگوریتم  روی وب سایت آنها قالب می شود در این  صورت  تکلیف چیست  ؟ راه رهایی از این مجازات چیست ؟

گوگل  یک  ابزار یه  اسم disavow را در اختیار کاربران  قرار داده است  و از انها خواسته است که در صورتی که وب سایتشان تحت ثاثیر لینک های اسم  قرار گرفت  با  این ابزار لینک های غیر مفید و اسم را گزارش دهند تا گوگل از این لینک ها به عنوان یک ابزار رتبه بندی برای وب سایت شما استفاده  نکند و در نهایت این امر این لینک ها موجب نارضایتی گوگل از وب سایت شما نشود

 

 

بیشتر بخوانید :

تاریخچه به روزرسانی الگوریتم گوگل

چرا وب سایت من از نتایج گوگل حذف شده است

چرا وب سایت من از نتایج گوگل حذف شده است

بررسی دلایل حذف سایت از نتایج گوگل

در ادامه آموزش کامل سئو سایت می خواهم در مورد یک سوال بسیار مهم صحبت کنیم شاید برای شما و بسیاری از افراد نیز پیش آمده  باشد که با وارد کردن کلمات کلیدی وب سایت در نتایج گوگل  دیگر با کلمات کلیدی تان مشاهده نشوید یا  به عبارت دیگر وب سایت شما از نتایج گوگل حذف شده باشد دلیل این اتفاق چیست

حذف شدن سایت از نتایج گوگل

دلایل مختلفی وجود دارد که می تواند موجب حذف وب سایت شما از نتایج گوگل  باشد که در ادامه  با آنها آشنا خواهید شد؟

  1. تغییر الگورتم های موتورهای جستجوگر
  2. پنالتی شدن  وب سایت
  3. تغییر یا حذف dns ها
  4. دلایل قضایی
  5. بستن ربات های موتورهای جستجوگر

البته موارد بیشتری نیز وجود دارد ولی آنچه مشخص است این است که موارد بالا بیشترین گزارش برای حذف وب سایت ها از نتایج گوگل بوده است

 

راه های شناسایی حذف وب سایت شما از نتایج گوگل :

بسیاری از افراد بر این تفکر هستند چون رتبه خود را از دست داده اند از نتایج موتورهای جستجوگر نیز حذف شده اند اما شاید اینگونه نباشد و شما با افت رتبه مواجه شده باشید برای این منظور با وارد کردن آدرس سایت با site:sitenam.com مطمئن شوید آیا وب سایت شما  واقعا حذف شده است اگر با وارد کردن نام سایت خود به جای sitename.com صفحه سفیدی را مشاهده کرده اید حتما دچار حذف از نتایج گوگل شده اید و یکی از دلایل بالا می تواند دلیل آن  باشد

 

هفته گذشته مدیر وب سایتی طی پیامی در تلگرام از بالا نیامدن وب سایتش حتی با اسم وب سایتش سوال پرسید با وارد کردن دامنه به صورتsite:sitenam.com متوجه شدیم که تنها صفحه اصلی وب سایت مورد نظر از نتایج حذف  شده است برای این منظور اولین فرضیه ای که به وجود آمد این بود که احتمالا ربات ها توسط مدیر بسته شده است با دیدن ویوسورس وب سایت مورد نظر دریافتیم که کد وب سایت دارای کد زیر می باشد که این کد باعث قطع دسترسی ربات گوکل  به وب سایت  شده  بود

<META NAME=”ROBOTS” CONTENT=”NOINDEX, NOFOLLOW”>

با حذف کردن کردن کد بالا وب سایت مورد نظر بعد از چندین روز به نتایج برگشت

 

آیا وب سایت شما از نتایج گوگل حذف شده است ؟

در صورتی که وب سایت شما از نتایج حذف  شده بود اقدامات زیر را انجام دهید

  1. ابتدا فایل ربات و متا ربات را بررسی کنید در صورتی که NOINDEX, NOFOLLOW را مشاهده کردید آنها را حذف نمایید
  2. اگر مورد بالا دلیل حذف وب سایت شما نبود احتما تغییر الگوریتم گوگل موجب حذف سایت شما از نتایج بوده است برای این منظور وب سایت هایی که تغییرات گوگل  را ثبت می کند را مشاهده کنید و ببینید آیا تغییر الگوریتم موجب حذف وب سایت شما از نتایج بوده است یکی از وب سایت های معروف برای بررسی تغییرات نتایج گوگل https://moz.com/mozcast/ می باشد
  3. مرحله  سوم به وب مستر وب سایت خود مراجعه کنید در قسمت Dashboard و در قسمت Crawl Errors موارد مختلف از قبیل DNSوServer connectivityوRobots.txt fetch را بررسی کنید اگر سه موارد اشاره شده با تیک سبز نمایش داده شده  بودند به مرحله بروید وب سایت شما دارای خطایی نمی باشد در صورت خطا با رنگ قرمز و زرد نمایش داده می شود
  4. در وبمستر به منو search traffic مراجعه کنید و سپس زیر منو Manual Actions را انتخاب کنید در صورتی که پیام No manual webspam actions found را مشاهده کردید این نوع از خطا نیز موجب حذف وب سایت شما نشده است اما اگر پیغامی  به غیر از این بود حتما گوگل برای شما توضیحاتی را ارائه می کنید که دلیل حذف سایت شما از نتایج بوده است
  5. در مرحله آخر اگر موارد بالا موجب حذف وی سایت شما از نتایج نبود  احتمالا وب سایت شما به دلایل حقوقی حذف شده است

 

وب سایت سئو ناب یکی از وب سایت های با تجربه در زمینه  سئو سایت می باشد که چندین سال در زمینه برندینگ ،دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی و تبلیغات گوگل  فعالیت دارد در صورت داشتن هر گونه  سوال می توانید با طرح سوال خود در هر قسمت ، پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید

رپورتاژ خبری چیست

رپورتاژ خبری چیست

رپورتاژ خبری چیستReviewed by سئو نابonAug 1Rating: 4.5رپورتاژ آگهی چیستآیا نیازمند خرید رپورتاژ آکهی می باشید سئو ناب آماده فروش انواع رپورتاژ آگهی می باشد

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی یعنی چه ؟

رپورتاژ آگهی (Advertorial) یکی دیگر از انواع تبلیغات می باشد که بسیاری از افراد از آن برای بالا بردن سئو سایت ،برندینگ و افزایش بازدید وب سایت خود استفاده  می کنند رپورتاژ آگهی در وب سایت هایی که دارای بازدید زیادی می باشند یا در رسانه های دیگر  مورد استفاده قرار میگیرد

 

معبارهای انتخاب سایت برای رپورتاژ آگهی

  1. هم موضوع  بودن
  2. قدمت سایت
  3. اسپم نبودن سایت
  4. بازدید بالا سایت
  5. معروف بودن سایت
  6. اتوریتی بالا
  7. تعداد لینک های ورودی سایت
  8. و…

 

 

اهداف استفاده از رپورتاژ

رپورتاژ معمولا همانگونه که در بالا نیز اشاره شد برای موارد مختلفی مورد استفاده  قرار میگیرد فرد با قرار دادن محتوای تبلیغاتی خود در رسانه های ، وب سایت ها ، روزنامه و…. سعی میکند به نوعی تبلیغات خود را انجام دهد رپورتاژ در برخی از موارد به  صورت آینده نگر نیز استفاده می شود به عبارت دیگر فرد از خرید رپورتاژ به منظور سرمایه گذاری برای آینده استفاده می کند.

 

 


تولید محتوا

سوالات مهم سئو سایت

خرید بک لینک قوی

سرعت سایت

 

 

رپورتاژ خبری چیست ؟

نوعی رپورتاژ مانند خبر می باشد که  به آن رپورتاژ خبری گفته می شود رپوتاژ خبری یک محتوای تبلیغاتی خبری می باشد که معمولا در وب سایت های خبری نیز نمایش داده می شود

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

شما برای خرید رپورتاژ آگهی می توانید از راه های مختلفی اقدام کنید  وب سایت های تبلیغاتی ، مراجعه مستقیم به وب سایت های فروش رپورتاژ می تواند دو راه آسان برای خرید رپورتاز آگهی باشد همانگونه که در بالا نیز اشاره شده شما در هنگام خرید رپورتاژ آگهی باید به نکاتی توجه کنید و هر وب سایتی را به عنوان سایت تبلیغاتی انتخاب نکنید چرا که می تواند زمان و هزینه شما را از بین ببرد و چه  بسا رتبه های وب سایت شما را نیز افت دهد

 

 

قیمت رپورتاژ آگهی

قیمت رپورتاژ بسته  به وب سایت و رتبه وب سایت دارد شما بسته  به میزان بودجه خود می توانید اقدام  به خرید رپورتاژ آگهی کنید وب سایت های زیادی موجود می باشد که  شما می توانید برای خرید رپورتاژ به آنها پیشنهاد دهید معمولا وب سایت های خبری بیشتر از سایر وب سایت ها ادقام به دریافت رپورتاژ خبری می کنند که معمولا قیمت رپورتاژ خبری نیز بیشتر از سایر انواع رپورتاژ می باشد

 

یمیل مارکتینگ چیست

یمیل مارکتینگ چیست

ایمیل مارکتینگ چیستReviewed by سئو نابonJul 30Rating: 4.0ایمیل مارکتینگ چیستایمیل مارکتینگ چیست و چرا مورد استفاده قرار می گیرد

یمیل مارکتینگ چیست

ایمیل مارکتینگ چیست ؟

ایمیل مارکتینگ یکی از روش های موثر بازاریابی اینترنتی می باشد که برای توسعه روابط با مشتریان و همچنین معرفی و فروش محصولات و خدمات مورد استفاده  قرار میگیرد در بهترین حالت  ایمیل مارکتینگ این  قابلیت را به  شما می دهد تا مشتریان خود را آگاه کنید تا بتوانید از این راه پیام خود را به آنها بدهید

 

بازاریابی ایمیل چیست

بازاریابی ایمیل می تواند شخصی باشد؟

ایمیل مارکتینگ در این نوع از بازاریابی به  این صورت می باشد که  شما تنها برخی از مشتریان  یا برخی از افراد را در نظر میگیرد و تنها برای آنها ایمیل تبلیغاتی یا ایمیل معرفی را ارسال می کنید نمونه ای از این نوع از ایمیل مارکتینگ را می تواند در برخی از وب سایت ها مانند وب سایت های کاریابی مشاهده کرده که  شما در این وب سایت ها ثبت نام می کنید و سپس اطلاعات خود را در آنها قرار می دهید به محض اینکه شغلی با اطلاعات شما همخوانی داشته  باشد ایمیل استخدامی با توجه  به شرایط رزومه ی شما برای شما ارسال می شود.

 


آموزش سئو

تبلیغات کلیکی چیست

دیجیتال مارکتینگ چیست

تولید محتوا

 


نکته مهم در ایمیل مارکتینگ

در بسیاری از موارد دیده شده است افراد برای اینکه  به راحتی به  بانک ایمیل دسترسی پیدا کنند بانک ایمیل را از برخی از دفاتر خریداری می کنند که این  روش نمی تواند مفید باشد چرا که ممکن است بیشتر ایمیل های خریداری شده فیک بوده و تنها زمان و هزینه را از شما  میگیرد همچنین بد نیست بدانید ایمیلی که ارسال می کنید باید قابلیت باز شدن با تلفن همراه را داشته  باشد در غیر این صورت ممکن است ایمیل ارسالی توسط دستگاه های موبایل خوانده نشود که  این خود می تواند یک خطای بزرگ باشد چرا که ۵۰ درصد افراد ایمیل خود را باگوشی های هوشمند بررسی می نمایند

 

 

 

مزیت ایمیل مارکتینگ چست ؟

بازاریابی ایمیل دارای دو مزیت بسیار مهم می باشد که این دو مزیت توانسته است این روش بازاریابی را تا حد زیادی محبوب کند این دو مزیت عبارتند از قیمت و سهولت

ایمیل دادن یک راه ارزان برای تبلیغ شرکت ها و محصولات و  یا خدمات است که در مقایسه با بسیاری از روش های بازاریابی بسیار به صرفه تر می باشد همچنین لازم  به ذکر می باشد تنظیم و پیگیری یک کمپین بازاریابی ایمیل بسیار آسان است و این نوع بازاریابی بسیار مناسب برای کسب و کارهای کوچک است.

 

خبرنامه های یکی از اشکال ایمیل مارکتینگ می باشند که در بسیاری از وب سایت ها نیز دیده می شوند خبرنامه ها معمولا توسط مدیر سایت ها به منظور ارسال خبرهای شرکت ، پیشنهادات ویژه و یا ارائه رویداد های آینده ارسال می شود.

 

پنل ایمیل مارکتینگ

آیا ایمیل مارکتینگ هنوز هم کارایی دارد ؟

براساس یک مطالعه انجام شده توسط HostPapa، در عصر افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغات، بازاریابی ایمیل هنوز قاعده مند است

۹۴ درصد از کاربران اینترنت از ایمیل استفاده می کنند، در حالی که فقط ۶۱ درصد از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند

۷۵٪ از کاربران آنلاین می گویند که بازاریابی ایمیل روش بازاریابی ترجیحی آنهاست

ویژگی “انتخاب” در ایمیل اجازه بازاریابی را همراه با رضایت می کند

بازاریابی ایمیل اجازه می دهد تا بر اساس آمار جمعیت (سن، درآمد و غیره) ایمیل مارکتینگ را انجام دهید

ایمیل مارکتینگ به شما  گزارش بیشتری همراه با  قابلیت تجزیه و تحلیل، از قبیل نرخ کلیک، نرخ تبدیل و… را ارائه می دهد

 

 

 

ایمیل مارکتینگ همراه با سوشیال مارکتینگ

در حالت ایده آل، بازاریابی ایمیل باید با رسانه های اجتماعی همراه باشد. افزودن رسانه های اجتماعی “Like” یا “Share” به ایمیل های بازاریابی شما، راه دیگری برای برقراری ارتباط  مشتریان برای با برند شما است.

 

بازاریابی ایمیل می تواند درآمد شما را به طور قابل توجهی افزایش دهد، اگر شما آن را به درستی انجام دهید

 

نکات مهم در هنگام استفاده از ایمیل مارکتینگ

  1. لیست ایمیل مورد نظر خود را بسازید نه اینکه با خرید یک بانک ایمیل که حاوی ایمیل های نامرتبط یا غیر فعل می باشند وقت و هزینه خود را صرف کنید
  2. پیروی از قواعد قانون CAM-SPAM. این قوانین شامل داشتن یک موضوع غیر فریبنده، روش لغو اشتراک و نام و آدرس شما در انتهای ایمیل است.
  3. سعی کنید ایمیل ها را در یک روز خاص و یا یک ساعت خاص برای مشتریان ارسال نمایید
  4. از ارسال بیش از حد ایمیل نیز خودداری کنید چرا که موجب نارضایتی مشتری می شود

 

 

برندینگ چیست

برندینگ چیست

برندینگ چیستReviewed by سئو نابonJul 20Rating: 4.5برندینگ چیستتفاوت برند و برندینگ چیست ؟ برندینگ چه تاثیری در وضعیت کاری شما دارد

برندینگ چیست ؟ نام تجاری چیست

برندینگ چیست

برندینگ (branding)عبارت است از عمل بازاریابی برای ایجاد یک نام، نماد یا طراحی از یک محصول  که محصول را از سایر محصولات شناسایی و متمایز  می کند

یک استراتژی برند موثر بسیار مهم می باشد چرا که می تواند بسیار مهم برای معرفی و شناسایی  محصول شما در بازار رقابتی باشد.

بهتر است بدانید نام تجاری یا برند شما  بسیار تاثیر گذار در ارتباط با مشتری می باشد روش های مختلف برای برندیگ وجود دارد که  شما می توانید با استفاده درست از این روش ها تا حد زیادی به برندینگ محصول خود کمک کنیدبرندینگ زمانی مهم می باشد که چندین محصول از محصول شما در بازارموجود باشد و شما بخواهید محصول خود را از سایر محصولات دیگر متمایز کند

لازم است بدانید متخصصین برندینگ سعی بر این دارند تا نام تجاری شما  را با استفاده از ابزارهای به روز برندینگ بیشتر معرفی کنند زیرا آنها معتقد هستند که  برندینگ می تواند موجب پیشی گرفتن از رقبا در بازار رقابتی باشد و موجب شهرت کسب و کار شما شوند

 

برندینگ بخش بسیار مهمی از تجارت الکترونیکی می باشد زیرا برندینگ  به شرکت ها این امکان را می دهد که شهرت خود را بالا ببرند فراتر از محصولات و خدماتی که ارائه می دهند این امر در نهایت می تواند موجب افزایش فروش شما شود.

تفاوت برند با برندینگ

تفاوت برند و برندینگ چیست ؟

تفاوت برندینگ و برند این می باشد که برند حاصل و اثر برندینگ می باشد به عبارت دیگر شما با برندینگ سعی میکنید برند را ایجاد کنید

بسیاری از افراد بر این باور هستند که این دو به یک معنا می باشند اما به  این  صورت نمی باشد درست است که از لحاط نوشتاری کمی شبیه به یکدیگر می باشند اما در حقیقت این است که برندینگ فعالیت هایی می باشد که موجب برند شدن شما می شود.

 

برندینگ و مارکتینگ

برندینگ و مارکتینگ ؟

وقتی که برندینگ و مارکتینگ در مقابل یکدیگر قرار می گیرند قطعا اولین  چیزی که در ذهنمان به وجود می آید این است که  مارکتینگ می توانید مجموعه ای از ابزار باشد که  به برندینگ شما کمک کند ابزارهای مختلفی از بازاریابی اینترنتی موجود می باشد که برای بهبود روند برندینگ مورد استفاده  قرار میگیرند لازم است بدانید همانگونه که  شما برای بهبود محصول و کالای خود در تلاش هستید باید این نکته را نیز مورد توجه قرار دهید که روش های بازاریابی را نیز باید به  روز کنید چرا که در هر دوره ممکن است یک ترند از بازاریابی مورد توجه  باشد.

به  طور کلی می توان گفت تفاوت مارکتینگ و برندینگ این می باشد که بازاریابی به طور مستقیم و  خاص  بخشی از مخاطبان شما را در نظر می گیرد، در حالی که از ارزش اصلی مارکتینگ حمایت از برند شماست

برخی از ابزارهای مارکتینگ برای برندینگ :

ایجاد محتوا

سئو (بیشتر بخوانید=> سئو سایت چیست )

تبلیغات گوگل

سوشیال مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ

تبلیغات موبایل

و…

 

 

استراتژی برندینگ :

استراتژی مناسب برای برندینگ بسیار مهم می باشد چرا که هر چه روش های انتخاب شده بهتر باشد قطعا می تواند بر روی برند شما تاثیر گذارتر باشد برخی از سوالاتی که می توانید در انتخاب استراتژی نام تجاری از خود برای انتخاب روش ها بپرسید عبارتند از  :

  • چه چیزی را باید ایجاد کنم ؟
  • کجا باید تبلیغ کنم ؟
  • چه نوع تبلیغی را باید ایجاد کنم (صوت ، تصویر، کلیپ و…)؟
  • چه زمانی باید تبلیغ کنم ؟
  • مخاطبین هدفم چه کسانی هستند و راه ارتباطی با آنها چگونه می باشد ؟
  • و….

 

شرکت برندینگ

مهمترین روش های برای برندینگ

طراحی لوگو

یکی از مهمترین روش ها برای معرفی برند شما لوگوی شرکت شما می باشد اگر در این امر خلاق نیستید می توانید از یک فرد خبره در این کار کمک بگیرد لازم است بدانید که لوگو ایجاد شده باید منحصر به فرد باشد  و در تمامی موارد از قبیل وب سایت شما ، نام نگاری های و… مورد استفاده قرار گیرد

 

طراحی صدا

صدای شرکت شما از طریق تمام تماس ها و ارتباطات نوشتاری و سایر عناصر بصری نیز می تواند مورد استفاده  قرار گیرد.

 

ایجاد یک شعار

یک شعار ایجاد کنید بیانیه ای به یاد ماندنی، معنی دار و مختصر  که جوهر نام تجاری شما را به تصویر بکشد.

 

شعار با پیام شرکت

شعار شرکت می تواند یک خلاصه ای از یک مفهوم کلی باشد که بیان گر تمامی فعالیت ها شما باشد