گروه طراحان وب ایجکس2014

طراحی سایت ،آموزش و سئو

گروه طراحان وب ایجکس2014

طراحی سایت ،آموزش و سئو

8 روش برای استراتژی سئو سایت و بهینه سازی سایت

8 روش برای استراتژی سئو سایت و بهینه سازی سایت

8 روش برای استراتژی سئو سایت و بهینه سازی سایت - 5.0 out of 5 based on 1 vote

استراتژی سئو سایت و راه های رسیدن به سئو حرفه ای بسیار زیاد می باشد و هر فردی نیز ممکن است از روش ها و استراتژی های خاص خود برای نتیجه گرفتن استفاده کند اما برخی از این استراتژی ها بر حسب تجربه می باشد و می تواند به نتیجه گرفتن کمک کند و برخی نیز بر حسب تجربه کم می باشد که نتیجه گرفتن و نتیجه نگرفتن آن می تواند به  صورت 50 در 50 باشد که این خود یک ریسک بزرگ می باشد ، در این پست آموزشی ما تصمیم گرفته 7 استراتژی سئو سایتی که توانسته است به بسیاری از افراد برای رسیدن به نتایج برتر در گوگل کمک کند را جمع آوری کنیم و در اختیار شما قرار دهیم 

Google’s Andre Lipattsev  در مصاحبه اخیر خود اشاره کرده است که سئو سایت به سه فاکتور اساسی وابسته می باشد

استراتژی سئو سایت

ما قصد داریم در ادامه در مورد این سه فاکتور اساسی سئو صحبت کنیم ، در مرحله اول با توجه به میزان اهمیت محتوا می خواهیم در مورد این فاکتور صحبت کنیم

 

تولید محتوا

امروزه دیگر مثل کذشته نمی باشد که شما هر نوع محتوایی را ایجاد کنید یا یک محتوا نویس را استخدام کنید و به او بگویید یک مقاله بالای 500 کارکتر را برای شما ایجاد کند و منتشر کنید و منتظر بمانید تا مقاله ایجاد شده رتبه های برتر را از آن خود کند

مهمترین نکته در تولید محتوا   ، کیفیت محتوا می باشند نه طول آن ، امروزه گوگل به محتوا هایی امتیار یا رتبه می دهد که عمیق و با کیفیت باشند و بتوانند بازدید کننده را تا انتهای مقاله نگه دارند به طور کلی ایجاد یک محتوای با کیفیت می تواند به دو عامل زیر بستگی داشته باشد

 

 

 

محتوای ایجاد شده باید چند کارکتر باشد ؟

تمامی محتواهای ایجاد شده باید حداقل 1800 تا 2000 کلمه باشد، یا حتی بیشتر 

به طور خلاصه ، گوگل می داند که اکثر وبلاگ نویسان و شرکت ها نمی توانند به طور کامل موضوعات مهم را در کمتر از 2000 کلمه بیان کنند  و مطالعات بسیاری نشان می دهد که بین طول یک قطعه محتوا و رتبه بندی آن رابطه مستقیمی وجود دارد.

اگرچه تعداد مقالات کوتاه تر که رتبه 1 در برخی از کلمات کلیدی از آن خود کرده اند  نیز وجود دارند که برخی از آن وب سایت هایی می باشند( معمولا این محتوا ها که دارای تعداد کارکتر کم و تعداد کلمه کمتر می باشند از آن وب سایت هایی می باشند که دارای ترافیک بالایی می باشند) که نزد گوگل دارای اعتبار بیشتری می باشند

 استراتژی بهینه سازی سایت

 

اگر میخواهید در رقابت سئو سایت در سال 2018 برنده شوید، محتویات حداقل 2000 کلمه را ایجاد کنید.

 

 

محتوای من باید شامل چه مواردی باشد ؟

گوگل دیگر به مقالات کوتاه و نیمه ای که با کلمات کلیدی پر می شوند و به طور کلی برای رتبه گرفتن ساخته می شود  و رضایت کاربران را در نظر نمی گیرند رتبه نمی دهد

گوگل هر ساله در حال تغییر الگوریتم های خود می باشد و این تغییر الگوریتم ها باعث شده است که گوگل همانند یک انسان بتواند محتوای با کیفیت و بدون کیفیت را تشخیص دهد متاسفانه بسیاری از مدیران وب سایت ها از اینکه رتبه های برخی از صفحات خود را از دست می دهند شاکی هستند و وقتی در کوتاه ترین زمان ممکن صفحه را بررسی می کنیم به این نتیجه می رسیم که محتوای ایجاد شده دارای کیفیت مناسب نمی باشد و تنها به قصد رتبه گرفتن در موتورهای جستجوگر ایجاده شده است و رضایت کاربر برای خواندن محتوا اصلا مورد توجه قرار نگرفته است

 

مقاله مرتبط با این موضوع : نکات مهم در ایجاد محتوا

 

 

 

 

 ایجاد بک لینک

دومین استراتژی سئو سایت ، ایجاد بک لینک می باشد باید دقت کنید که ایجاد بکلینک در کنار تولید محتوای مناسب می تواند بسیار مهم باشد  شما با کمی دقت در وب سایت هایی که در رتبه های برتر قرار گرفته اند به این نتیجه خواهید رسید که این وب سایت ها از تلفیقی از این دو فاکتور یعنی تولید محتوا و ایجاد بک لینک استفاده کرده اند

در مورد تولید محتوا در پارگراف بالا توضیحاتی را ارائه دادیم در ادامه با فاکتور گرفتن بک لینک آشنا خواهید شد

 

بک لینک از همان ابتدا مورد توجه گوگل بوده است و امروزه نیز به عنوان یک فاکتور مهم سئو سایت شناخته شده می باشد اما نحوه گرفتن لینک امروزه با گذشته بسیار متفاوت می باشد ، در گذشته اگر شما تعداد لینک های بیشتری داشتید بهتر می توانستید رتبه های برتر را از آن خود کنید اما امروزه مهمترین فاکتور برای دریافت بکلینک تعداد بک لینکها نمی باشند بلکه کیفت لینک ها است که می تواند به شما برای دریافت رتبه کمک کننده باشد

متاسفانه امروز دیگر مثل گذشته نمی باشد که گوگل تشخیص ندهد که چه وب سایتی از بک لینک برای دریافت رتبه استفاده می کندبه عبارت دیگر اگر گوگل تشخیص دهید که وب سایت شما برای رتبه گرفتن بکلینک تولید کرده است قطعا می تواند به ضرر وب سایت شما باشد و وب سایت شما را با جریمه همراه کند

یکی از راههای بسیار آسان و مورد تایید گوگل برای گرفتن بک لینک تولید محتوا می باشد ، به این صورت که اگر مقاله های شما با کیفیت باشد این مقاله می تواند مورد توجه افراد دیگر قرار بگیرد و این افراد مقاله با کیفیت شما را در وب سایت خود قرار دهند و سپس با قرار دادن لینک وب سایت شما که منبع مقاله می باشد به آسانی برای شما یک بکلینک نیز به وجود اورد که گوگل نیز بسیار به این نوع بک لینک ها توجه می کند و می تواند به بهبود رتبه وب سایت شما بسیار کمک کننده باشد

 

 

 

 

 

الگوریتم رنک برین

الگوریتم RANKBRAIN

اگر شما دو استراتژی فوق را که به صورت کامل در مورد آنها بحث کردیم را رعایت کنید قطعا می توانید بخشی از کلمات کلیدی خود را در نتایج برتر قرار دهید در ادامه به یک الگوریتم که چندسالی بیشتر نیز از عمر آن نمی گذرد می خواهیم بپردازیم که اگر به درستی قوائد مورد نیاز این الگوریتم را در وب سایت خود ایجاد کنید قطعا می توانید تمامی کلمات کلیدی خود را در نتایج برتر گوگل قرار دهید

RankBrain چیست ؟

در اوایل سال 2015، ابزار یادگیری ماشین Google که به نام RankBrain شناخته می شود جهان را به تغییرات اساسی همراه کرد و باعث شده که نتایج موتور جستجوگر گوگل به صورت تغییراتی داشته باشد این فاکتور به سرعت به عنوان یک فاکتور اساسی گوگل شناخته شد

 

RankBrain چگونه کار می کند؟

در ساده ترین تعریف ، RankBrain "یک برنامه هوش مصنوعی است که برای کمک به فرآیند سئو  در موتور جستجوگر  Google استفاده می شود".

RankBrain به سادگی چگونگی تعامل بین کاربران و نتایج ارائه شده را بررسی می کند و براساس این تعالمل رتبه بندی خود را انجام می دهید به عبارت دیگر اگر وب سایت ها دارای کیفیت و محتوای مناسب در ابعاد مختلفی نباشند موجب نارضایتی کاربران می شود و همین نارضایتی می تواند منجر به ترک وب سایت در مدت زمان کوتاهی شود که این عامل نیز نشان می دهد که کاربر با محتوا و وب سایت مورد نظر تعامل کافی را نداشته  و طبق این الگوریتم ممکن است رتبه خود را از دست بدهند

 مطلب مرتبط با این موضوع : الگوریتم های کامل گوگل به همراه توضیحات آنها

 

 

 تجربه ی کاربر(UX)

یکی دیگر از عواملی که گوگل به طور فزاینده ای با آن توجه میکند ، تجربه کاربر یا UX وب سایت شما است.

UX معمولا توسط دو چیز تعیین می شود:

 

در ادامه قصد داریم بیشتر در مورد این دو موضوع صحبت کنیم .

 

سرعت وب سایت شما

اولین و شاید مهمترین عامل UX سرعت وب سایت شماست.

 

در اینجا فقط چند آمار در مورد چگونگی تاثیر سرعت وب سایت بر کسب و کار را آورده ایم

73 درصد از کاربران اینترنت تلفن همراه می گویند که آنها با یک وب سایت مواجه شده اند که بارگیری بسیار کند است.

47٪ از مصرف کنندگان انتظار دارند که یک صفحه وب در 2 ثانیه یا کمتر بارگیری شود.

40٪ از مردم وب سایتهایی را ترک کرده اند که زمان لود آنها بیش از 3 ثانیه است

تاخیر 1 ثانیه در پاسخ به صفحه می تواند باعث کاهش 7 درصدی در نرخ تبدیل شود.

 

آمارهای بالا نشان می دهد که چقدر سرعت سایت می تواند در سئو سایت و در کل در روی تجربه کاربری تاثیر گذار باشد

 

اما هنوز سوال باقی است ، شما چگونه می توانید سرعت وب سایت خود را بهبود ببخشید

شاید اگر بخواهیم به صورت کامل در مورد سرعت وب سایت بحث کنیم در این مقاله که موضوع آن چیز دیگری می باشند نگنجد پس سعی میکنیم به مواردی بپردازیم که بیشترین تاثیر را روی سرعت وب سایت دارند البته برای مطالعه مقاله افزایش سرعت سایت می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید

روش های افزایش سرعت سایت

 

فعال کردن فشرده سازی

از Gzip برای کاهش اندازه فایل های CSS، HTML و جاوا اسکریپت که بیش از 150 بایت هستند استفاده کنید (از Gzip برای فایل های تصویری استفاده نکنید)

 

کوچک کردن جاوا اسکریپت، CSS و HTML

کد خود را با حذف فضاهای، کاما و تمام کاراکترهای غیر ضروری، قالب بندی، و کد های استفاده نشده بهینه سازی کنید.

 

Leverage Caching مرورگر

اجازه دهید مرورگرها اطلاعات خاصی را ذخیره کنند به طوری که کاربران مجبور نیستند هر بار که از آن بازدید می کنند وبسایت شما را دوباره بارگذاری کنند

 

بهینه سازی سرورهای شما

سرور نیز می تواند تاثیر بسزایی در سرعت وب سایت شما داشته باشد منطقه فیزیکی ، کانفیگ سخت افزاری ، سرعت پاسخگویی تنها برخی از مواردی می باشد که هنگم خرید یک سرور مناسب باید به آن توجه شود

 

بهینه سازی تصاویر

تغییر اندازه تصاویر به کوچکترین اندازه مناسب از فایل های PNG برای تصاویر گرافیکی و JPEG برای عکس می تواند بسیار تاثیر گذار باشد همچنین مطمئن شوید که برای استفاده از دکمه ها، آیکون ها، آرم ها و سایر گرافیک های از کد های css  به جای تصاویر استفاده شده است

 

 

 

 قابلیت استفاده از تلفن همراه و توجه به GOOGLE’S MOBILE FIRST INDEX

در ماه نوامبر سال 2016، گوگل اعلام کرد که آنها به "Index Mobile First" منتقل می شوند.

به این معنا که پس از شروع این ایندکس ، Google نسخه تلفن همراه خود را به عنوان سایت "اصلی " در نظر می گیرد و اهمیت کمتری در نسخه دسکتاپ سایت شما ایجاد می کند.

 

چند توصیه مهم برای بهینه سازی سایت برای گوشی های موبایل 

انتقال از تلفن همراه "M." به طراحی وب سایت پاسخگو

اطمینان حاصل کنید که تمام محتوا برای کاربران تلفن همراه و دسکتاپ قابل رویت و در دسترس است

چندین آزمایش "موبایل دوستانه" را انجام دهید تا تعیین کنید که آیا طراحی سایت پاسخگو شما در دسترس است خیر

مقاله مرتبط با این موضوع : آموزش کامل سئو مویایل 

 

 

امنیت و تأیید اعتبار

یکی دیگر از استراتژی های سئو سایت که Google اخیرا علاقه خاصی به آن داشته است امنیت و تأیید اعتبار وب سایت شماست.

با انجام معاملات بیشتر و بیشتر در اینترنت، گوگل می خواهد اطمینان حاصل کند که تمام معاملات کاملا رمزگذاری شده و امن هستند.

 ساده ترین راه برای رسیدن به این هدف و قانع کردن موتور جستجوگر  گوگل این است که یک گواهینامه ساده SSL را از ارائه دهنده میزبانی خود خریداری کنید.

 

البته قیمت و نوع ssl هایی که در بازار موجود می باشد بسیار متفاوت می باشد و شما بسته به تعداد زیر دامنه ها و دامنه ها و نوع ssl  مورد نیاز می توانید ssl  مد نظر خود را خریداری کنید

 

 

حضور در شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از عوامل که می تواند در بهبود سئو سایت شما تاثیر گذار باشد و به عنوان یک استراتژی سئو شناخته شود حضور شما در شبکه های اجتماعی می باشد

 مت کاتز، یکی از کارکنان برتر گوگل، در یک ویدو به وضوح اشاره میکند که سیگنال های اجتماعی و معیارهای مانند فالور های  فیس بوک و توییتر رتبه بندی جستجوگر گوگل  را تحت تاثیر قرار نمی دهد

 

باید به یاد داشته باشید که شبکه های اجتماعی به عنوان دومین منبع ترافیکی بعد از موتورهای جستجوگر می باشند و اگر به طور مستقیم روی سئو سایت شما تاثیر گذار نباشد اما به صورت غیر مستقیم و با ارسال ترافیک به وب سایت شما و افزایش سرعت ایندکس وب سایت شما می توانند باعث بهبود سئو سایت شما شوند

 

 

 

 ON-PAGE سئو

فاکتور نهایی (بزرگ) که گوگل در هنگام تعیین رتبه بندی وب سایت های شما در نظر میگیرد همین سئو داخلی یا On-Page سئو می باشد

اگر چه الگوریتم گوگل به سرعت در حال تکامل می باشد و شاید این فاکتور مانند قبلا اثر گذاری زیادی نداشته باشد اما هنوز هم می تواند تاثیر مثبتی روی سئو سایت شما بگذارد

از آنجایی که این فاکتور یعنی سئو داخلی یک بحث بسیار طولانی می باشد و نیاز به یک پست اختصاصی دارد (قبلا ایجاد شده است برای مطالعه بیشتر به لینک آموزش کامل سئو داخلی مراجعه نمایید) من تصمیم گرفته ام به 9 فاکتور اصلی آن به صورت مختصر اشاره کنم.

  1. عنوان مناسب برای هر مقاله ایجاد نمایید
  2. توضیحات یا دیسکریپسن مناسب را برای هر صفحه ایجاد نمایید
  3. Url کوتاه و منحصر به فرد برای هر صفحه ایجاد نمایید
  4. مقاله با کارکتر بیش از 1800 کارکتر ایجاد نمایید
  5. از تگ های هدر (h1 ......h6) استفاده نمایید
  6. در محتوای خود از تصاویر استفاده نمایید
  7. مقاله ایجاد شده ریسپانسیو و مبتنی بر موبایل باشد
  8. دکمه شبکه های اجتماعی برای هر مقاله قرار داده شود
  9. لینک های داخلی لحاظ شود

 

شرکت سئو | 6 روش برای انتخاب شرکت سئو کار مناسب

شرکت سئو | 6 روش برای انتخاب شرکت سئو کار مناسب

چگونه می توانید یک شرکت سئو سایت خوب پیدا کنید تا بتواند seo مناسب برای وب سایت شما انجام دهد ؟ چگونه می دانید که باید به چه کسی اعتماد کنید و در جلسه اول باید چه سوالاتی را بپرسید تا اطمینان حاصل کنید که این شرکت مناسب برای مدیریت حضور آنلاین شماست؟ در این پست با توجه به تجربه ای که که دارم و استفاده از منابع خارجی تصمیم گرفتم پستی در این زمینه یعنی معیار انتخاب شرکت سئو سایت برای شما قرار دهم 

 

شرکت سئو سایت در تهران ، شرکت سئو کار در تهران


چه چیزی از SEO انتظار دارید؟

قبل از اینکه حتی در فکر انتخاب شرکت سئو سابت باشید ، باید از ذهنیت خود در مورد آنچه که از بهینه سازی سایتانتظار دارید، مطلع باشید. تشخیص انتظارات شما از ابتدا به شما کمک می کند تا هدف خود را بشناسید و براساس هدف خود اقدامات لازم را انجام دهید تا اثربخشی لازم را داشته باشد

مطلب مرتبط با این موضوع : سئو سایت چیست

 

یک مرور کلی فوق العاده سریع در مورد چگونگی کار SEO

SEO دارای دو بخش است. بخش اول همان چیزی است که به سئو داخلی معروف می باشد و با ساختار و محتوا وب سایت شما همخوانی دارد و این موضوع برای موتورهای جستجو بسیار مهم می باشد . قسمت دوم "در حال انجام SEO"، فرایندی است که شامل نظارت و بهینه سازی وب سایت شما برای کلمات کلیدی خاص براساس تعدادی از عوامل است. در طی این فرایند نیز ممکن است سایر ابزارهای بازاریابی دیجیتال مانند بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیل، بازاریابی PPC و بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز استفاده شود

 

دستاوردهای سئو برای کسب و کار شما چیست؟

SEO و بازاریابی دیجیتال به طور کلی می تواند به رشد کسب و کار تان کمک کند:

  • می توانید ترافیک بیشتری از گوگل و سایر موتورهای جستجو دریافت کنید.
  • می تواند ترافیک بیشتری را از رسانه های اجتماعی و سایر منابع در اختیار بگیرد.
  • می تواند به شما در ایجاد کسب و کار آنلاین کمک کند.
  • می تواند به شما کمک کند که به صورت آنلاین یا شخصی کسب و کار خود را تبلیغ کنید.

    نتیجه از همه مزایای فوق افزایش ترافیک هدفمند است که معادل کسب و کار بیشتر (فروش بیشتر، مشتریان، و غیره) است.

 

 

هزینه SEO چیست؟


شرکت های مختلف از طرح های مختلف قیمت گذاری استفاده می کنند، اما به طور کلی 3 هزینه برای سئو سایت وجود دارد.

 

مقدار ثابت

برای وظایف مربوط به بهینه سازی اولیه در صفحه معمولا شما می توانید یک هزینه ثابت براساس کار مورد نیاز پرداخت کنید. شرکت سئو کار می تواند وب سایت شما را تجزیه و تحلیل کند و لیستی از مواردی را که نیاز دارند را برای وب سایت شما  ارائه دهد تا شما در صورت توافق  با تغییر آنها را  تغییر دهید البته برخی از فاکتورها فنی می باشد که ممکن از شما تجربه نداشته باشید و فرد سئو کار خود آنها را تغییر می دهد

 

در هر ماه 

برای سئو در حال انجام، یعنی برای کارهایی که باید به صورت ماهانه انجام شود، می توانید یک مبلغ ثابت در هر ماه پرداخت کنید. هزینه واقعی بستگی به این دارد که چه وظایفی در تعامل ماهانه گنجانده شده است.

 

در ساعت

برخی از شرکت ها (از جمله ما)، بسته های seo انعطاف پذیر بیشتری را ارائه می دهند که در طی ساعات کاری کار می کنید. این به نظر من گزینه مناسبی برای مشتری است، زیرا فقط برای جستجوگر واقعی انجام شده کار می کنند و نه یک مقدار ثابت در هر ماه.

 

 

 

چه مدت باید برای SEO  هزینه پرداخت کنید


SEO زمان زیادی برای تولید نتایج خوب دارد و باید به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر گرفته شود و نه هزینه ای . اگر تاکنون هیچ کار SEO در وب سایت خود انجام نداده اید، بهترین راه حل این است که بهینه سازی صفحه (که مقدار ثابت در بالا توضیح داده شده است) را انجام دهد که می تواند حداقل شش ماه باشد 

پس از 6 ماه، اگر خدمات شرکت سئو شما موفق به ارائه نتایج قابل اندازه گیری نبود ، زمان آن است که گزینه های دیگر را  برای شرکت سئو انتخاب کنید. همه چیز در World Online می تواند اندازه گیری شود

مطلب مرتبط : مشاهده رتبه سایت در گوگل

 

 

چگونه یک شرکت خوب سئو انتخاب کنیم

اکنون که شما می دانید که سئو چیست ، و همچنین نیاز به استفاده از سئو  برای رشد کسب و کار خود را درک کردید و درک درستی از هزینه ها پیدا کردید، گام بعدی انتخاب بهترین شرکت های سئو می باشد

 

ارائه دهندگان سئو کجا هستند

یکی از موارد خوب در مورد خدمات سئو این است که شما نیازی به پیدا کردن شرکت سئو کار در منطقه خود ندارید، و می توانید آنها را آنلاین پیدا کنید. SEO یک سرویس است که می تواند به صورت آنلاین ارائه شود و هیچ تماس فیزیکی مورد نیاز نمی باشد . همه چیز را می توان توسط ایمیل و اسکایپ  و چت های آنلاین انجام می شود و این موجب صرفه جویی در زمان و پول برای مشتری و ارائه دهنده می شود.

 

روش های پیدا کردن شرک سئو سایت

جستجو در  گوگل برای "بسته های سئو"، "خدمات سئو" و یا سایر کلمات کلیدی مشابه.
استفاده از شبکه های اجتماعی و مشاهده گروه ها و شبکه های ارائه دهنده سئو
خواندن مقالات سئو و تماس با نویسنده مقاله برای اینکه مطلع شوید فرد نویسنده مطلب ،  خدمات سئو را ارائه می دهد یا نه
توصیف و تعریف دوستان یا همکاران از یک شرکت سئو  سایت که از خدماتشان استفاده کرده اند و از نتایج آن خوشحال هستند.

 

 
انتخاب شرکت سئو مناسب از میان لیستی از شرکت های سئو

  1. وب سایت شرکت ارائه دهنده سئو را بررسی کنید و خدمات ارائه دهنده آن را مشاهده نمایید

  2. نمونه کارها را بررسی کنید - چه نوع مشتریان دارند، وب سایت مشتریان را بررسی کنید. اگر آنها یک نمونه کارها در لیست آنلاین ندارند، این نشان می دهد که شرکت فاقد تجربه کاربری می باشد

  3. بررسی توصیفات  مشتریان - مشتریان چه می گویند در مورد آنها، البته باید به این نتیجه برسید که توصیف مشتریان صحیح می باشد یا نه  . چون برخی از مشتریان به عنوان مشتری ناراضی می باشد پس بهتر است از چند مشتری این توضیف ها را به دست آورید

  4. آیا شرکت سئو به وعده هایش عمل می کند - دقت داشته باشید سئو سایت یک کار تضمینی نمی باشد به عبارت دیگر با توجه به قوانین گوگل ارائه خدمات سئو سایت که به صورت تضمینی باشد یک امر غیر قانونی می باشد که متاسفانه توسط برخی از شرکت های سئو ارائه می شود (سئو تضمینی چیست )

  5. با آنها تماس بگیرید - با شرکت سئو تماس بگیرید آیا آنها یک مجموعه می باشند یا یک فرد می باشد ؟ آیا آنها دارای شرکت با محل مشخص می باشند با نه دفتر مشخصی ندارند؟ آیا آنها دائما با مشتریان خود در تماس می باشند یا نه  ؟ شناخت نوع ارتباط شما با شرکت می تواند بسیار تاثیر  گذار برای تعامل با شرکت باشد  

  6. چه کسی SEO را برای وب سایت شما انجام خواهد داد؟ - SEO یک فرایند مهم است و اگر شما آن را به درستی انجام ندهید، ممکن است آسیب بیشتری به وب سایت شما وارد شود. هنگام انتخاب  شرکت مناسب برای سئو سایت حتما در مورد اینکه چه فردی می خواهد به عنوان سئو کار روی سایت شما نیز کار کند  اطلاعات به دست اورید ، بداند که تجربه و نتایج آنها چیست.؟ اگر تصمیم می گیرید با شرکت های بزرگ SEO کار کنید،احتمالا بسیاری از افراد در این شرکت ها برای انجام سو مشغول به کار می باشند که ممکن است برخی از افراد مبتدی و برخی با تجربه باشند البته معمولا شرکت های سئو بزرگ دارای افراد مدیر سئو می باشند که اقدامات سئو توسط آنها صورت میگیرد

  7. چگونه آنها پیشرفت را پیگیری می کنند؟ - شما باید در بند های قرارداد سئو خود یک بند به عنوان آمار پیشرفت ماهانه یا هفتگی بیاورید تا با پیشرفت های سئو خود آشنا شوید این آمار و پیشرفت می تواند نشان دهنده رتبه سایت شما در نتایج گوگل باشد یا میزان بازدید وب سایت شما که با استفاده از ابزارهای مختلفی نظیر گوگل آنالیز و گوگل وبمستر باشد تا چه اندازه بوده است

  8. از انها یک طرح پیشنهادی برای سئو بخواهید - برای اینکه مطلع شوید که شرکت سئو به تعهداتش عمل می کند یا نه  می توانید از آنها یک طرح پیشنهادی سه ماهه بخواهید تا مطلع شوید که بعد از سه ماه به تعهدات خود عمل کرده اند یا خیر

  9. قراردادهای بلند مدت - قبل از اینکه بخواهید قرار داد بلند مدت را امضاء کنید بهتر است به صورت ماهانه چندین ماه و یا یک دوره مشخص با شرکت خدمات سئو کار کنید تا مطمئن شوید که شرکت می تواند برای شما مفید باشد و در صورت مفید بودن شرکت قرار داد بلند مدت را می توانید ارائه دهید

  10. برای خدمات خود چقدر هزینه می کنند شرکت هایی هستند که خدمات جستجوگرها را با قیمت های بسیار پایین ارائه می دهند. اما آیا پرداخت هزینه کم و کاهش هزینه ها می تواند به شما برای رسیدن به هدفتان کمک کننده باشد قطعا هیچ ارزانی بی دلیل نمی باشد پس قبل از اینکه بخواهید هزینه پایین را به عنوان فاکتور اصلی برای عقد قرارداد با شرکت سئو انتخاب کنید ابتدا مورد های قبلی که نشان می دهد شرکت سئو می تواند به شما برای رسیدن به هدف کمک کند را بررسی نمایید و در صورتی که موراد قبلی تایید کرد که شرکت می تواند مفید باشد می توانید با توجه به میزان هزینه های شرکت ها ، هزینه را نیز به عنوان یک فاکتور مورد بررسی قرار دهید

  11. شرکت سئو چند سال در حال فعالیت می باشد- در حالی که این مورد ممکن است یک عامل بسیار مهم نباشد اما می توانید ی عامل مهم برای موفقیت در سئو سایت باشد . طبیعی است که شرکت هایی که در چندین سال در حال فعالیت  سئو سایت بوده اند تجربه بیشتری در زمینه سئو داشته باشند. 

  12. آیا آنها از فعالیت های به روز استفاده می کنند؟ SEO همیشه در حال تغییر است هر ماه ، هر سال و...  ممکن است فاکتور های و ابزارهای جدید برای سئو ارائه شود و این ابزار و فاکتورهای در برخی از موارد به عنوان یک نیاز اساسی برای سایت شما باشند و در صورتی که وب سایت شما با این فاکتورها و ابزارها به روز نشود قطعا نمی تواند رتبه ای کسب کند و در صورتی که رتبه ای نیز داشته باشد ممکن است در آینده نچندان دور آن را نیز از دست بدهد

 

مطلب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر شما : روش های افزایش ترافیک بازدید وب سایت

 

 

 

 

طراحی سایت و سئو + طراحی وب سایت مناسب برای سئو چگونه است ؟

طراحی سایت و سئو + طراحی وب سایت مناسب برای سئو چگونه است ؟

طراحی سایت و ساختار سایتی که به‌خوبی تعریف‌شده است کار خزنده‌های موتور جستجو را ساده‌تر می کند و این به معنی ایندکس بهتر و شانس بیشتر در دستیابی به رتبه‌بندی بالاتر می‌باشد.با معرفی هوش مصنوعی در الگوریتم رتبه‌بندی گوگل ، جستجوی صوتی و ایندکس اول موبایل، ساختار یک وب‌سایت از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری یافته است.

 

دیگر کافی نیست صفحاتی را در وب‌سایت قرار دهید، بلکه باید به‌درستی گروه‌بندی شوند تا موتورهای جستجو بتوانند موضوعات موردنظر شما را رتبه‌بندی کنند.کلمات کلیدی هنوز برای رتبه‌بندی اهمیت دارند اما به همان اندازه موضوع مرتبط نیز اهمیت دارد و یکی از راه‌های دستیابی به آن از طریق ساختار خوب سایت است.

 مطلب مرتبط با این موضوع : سئو سایت چیست

 

اهمیت طراحی سایت در سئو سایت 

ساختار یک وب‌سایت، وبلاگ یا فروشگاه اینترنتی ازنظر سئو و قابلیت استفاده بسیار مهم است. آن باید کاربرپسند، قابل دسترس، سریع و باهدف باشد: مشتریان جدید را جذب کنند، مشترکان ایمیل بیشتری به دست آورد، فروش داشته باشد، از تبلیغات درامد داشته باشد، یا فقط از بهترین راه ممکن اطلاعات را ارائه دهد.

ساختار سایتی که به‌خوبی تعریف‌شده برای سئو به سه دلیل  زیرمهم است:

  1. ساختار خوب سایت به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا مطالب شما را بهتر درک کنند.

یک ساختار خوب سایت به کراول های موتور جستجو کمک می‌کند تا سریع‌تر وب‌سایت شما را بخوانند، ایندکس کنند و شانس شما را در رتبه‌بندی موتورهای جستجو افزایش دهند.

نحوه کار موتورهای جستجو به شرح زیر است:

  • آن‌ها وب‌سایت شما را در وب پیدا می‌کنند.
  • آن‌ها شروع به خزیدن صفحه اصلی شما و سپس تمام لینک‌ها را از صفحه اصلی دنبال می‌کنند
  • آن‌ها سعی می‌کنند ساختار سایت را تشخیص دهند تا بتوانند نحوه ارتباط بین صفحات / پست‌های شما را درک کنند و اینکه کدام صفحات سایت شما با ارزش‌تر از سایر صفحات وب سایت‌ها هستند.

هنگامی‌ که شما یک ساختار بهینه‌سازی شده داشته باشید، کار کراول های موتور جستجو آسان می‌شود و این به معنی نمایش بهتر است. از سوی دیگر،اگر ساختار سایت شما مسطح باشد، موتورهای جستجو همچنان می‌توانند صفحات شما را ایندکس کنند، اما اطلاعات کافی در مورد نحوه ارتباط صفحات شما ندارند.

  1. یک ساختار خوب باعث افزایش شانس گرفتن سایت لینک ها در جستجوی گوگل می‌شود.

سایت لینک‌ها لینک‌هایی هستند که در زیر توضیحات اسنیپ شما در نتایج جستجوی گوگل نشان داده می‌شوند که به صفحات دیگر  وب‌سایت شما اشاره دارند. آن‌ها یک روش عالی برای ایجاد فهرست‌های جستجوی شما هستند که برجسته‌تر هستند و نرخ کلیک سایت شما را افزایش می‌دهند.

شما نمی‌توانید مشخص کنید کدام قسمت وب‌سایت شما به‌عنوان لینک سایت نمایش داده شود، زیرا سایت لینک‌ها به‌صورت خودکار توسط الگوریتم گوگل انتخاب می‌شود.تنها راهی که می‌خواهید سایت لینک‌ها در لیست شما نمایش داده شوند ساختار خوب سایت است.

طراحی سایت وسئو سایت

 

  1. یک ساختار خوب تجربه کاربری عالی فراهم می‌کند و میزان نرخ پرش را کاهش می‌دهد.

نرخ پرش معیاری است که نشان می‌دهد چه تعداد از افراد بدون تعامل با صفحه یا سایت وارد صفحه وب شما می‌شوند. میزان نرخ پرش بالا برای سئو بد است و دلیل آن در زیر آمده است:

گوگل می‌داند زمانی که کاربری روی لیست شما از جستجوی گوگل کلیک می کند، صفحه شما را بازدید می‌کند سپس بدون تعامل با وب‌سایت شما به جستجو در گوگل می‌پردازد. این سیگنالی است که نشان می‌دهد کاربران از این نتایج راضی نیستند و درنهایت منجر به رتبه‌بندی پایین‌تر سایت شما می‌شود.

هنگامی‌ که شما یک ساختار جامعی از سایت دارید، کاربران آسان‌تر به سایت شما هدایت می شوند و آنچه را که در جستجوی آن هستند را پیدا می کنند و این باعث افزایش قابلیت استفاده، افزایش زمان ماندگاری در سایت و کاهش میزان نرخ پرش شما می‌شود.

 

 

ساختار سایت ایده آل چیست؟

ساختار واقعی یک سایت، به‌شدت با نوع محتوایی که وب‌سایت ارائه می‌دهد، مرتبط است. اگر ما انواع وب‌سایت‌ها را به گروه تقسیم‌بندی کنیم، ما  چهار گروه عمده خواهیم داشت:

  • وبلاگ‌ها
  • وب‌سایت‌های شرکتی
  • وب‌سایت‌های خبری
  • وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک (فروش محصولات یا خدمات آنلاین)

ساختار سایت ایده آل برای وبلاگ

یک ساختار سایت خوب برای وبلاگ  به شرح زیر است:

شرکت طراحی سایت و سئو

علاوه بر صفحه اصلی و صفحات دیگر مانند درباره ما، تماس با ما و پست‌های وبلاگ باید با توجه به موضوع دسته‌بندی شوند.

به‌عنوان‌مثال، اگر شما یک وبلاگ غذایی درزمینهٔ انتشار انواع دستورالعمل‌ها داشته باشید، می‌توانید چندین دسته بر اساس نوع دستورالعمل‌ها مانند دستورالعمل‌های ایتالیایی، دستورالعمل‌های گیاهی، دستورالعمل‌های چینی و غیره ایجاد کنید.

 

ساختار سایت ایده آل وب‌سایت برای کسب‌وکار کوچک یا شرکت‌های بزرگ

هدف اصلی یک وب‌سایت کسب‌وکار کوچک یا سایت شرکتی ارائه اطلاعات بیشتر در مورد کسب‌وکار، محصولات، خدمات و ... می‌باشد.

یک ساختار سایت خوب برای یک وب‌سایت شرکتی به شرح زیر است:

توجه داشته باشید که شما دارای یک دسته اصلی برای گروه‌ها و یک دسته اصلی برای وبلاگ با چند زیرمجموعه هستید.

 

 

ساختار سایت ایده آل برای وب‌سایت خبری

یک وب‌سایت خبری مانند مجله آنلاین می‌تواند محتوا را به تعدادی از دسته‌ها بر اساس نوع محتوا و زمان انتشار آن دسته‌بندی کند. این ساختار می‌تواند به موتورهای جستجو و کاربران کمک کند تا با بازدید از دسته‌های موردعلاقه و مرور محتوا به روز به انچه که در جستجوی آن هستند دست یابند.

هزینه طراحی سایت و سئو

 

 

ساختار سایت ایده آل برای یک وب‌سایت تجارت الکترونیک

ساختار سایت یک وب‌سایت تجارت الکترونیک می‌تواند کمی پیچیده‌تر از انواع دیگر وب‌سایت‌ها باشد، مخصوصاً زمانی که برای ارائه محصولات مختلف باشد.

بااین‌حال، در یک سناریوی معمول، ساختار خوب می‌تواند به شرح زیر باشد:

در بالای ساختار ما صفحه اصلی داریم و سپس محتوا را به چند دسته تقسیم می‌کنیم.

هیچ محدودیتی برای تعداد دسته‌ها یا زیر دسته‌هایی که می‌توانید ایجاد کنید وجود ندارد، اما قاعده کلی وجود دارد که بیش از سه سطح عمق در سلسله مرتبه شما نباشد. به‌عبارت‌ دیگر، باید هر محصول از صفحه اصلی در کمتر از 3 کلیک قابل‌دسترس باشد. این کار باعث ایندکس سریع‌تر و آسان‌تر توسط کراول ها می‌گردد و همچنین برای کاربران مفید می‌باشد.

 

 

 

چگونه ساختار سایت خود را بهینه‌سازی کنید

اکنون‌که شما می‌دانید ساختار سایت ایده آل چگونه است، بیایید بررسی کنیم چگونه می‌توانیم ساختار خوبی برای وب‌سایت خود ایجاد کنید. مراحل انجام کار طبق زیر می‌باشد:

  • به‌طور پیشرفته برای ساختار سایت خود برنامه‌ریزی کنید
  • از دسته‌بندی‌ها برای دسته‌بندی محتوای مرتبط استفاده کنید
  • با استفاده از سئو دسته‌های خود را بهینه‌سازی کنید
  • از HTML و CSS برای ناوبری استفاده کنید
  • از منوهای بردکرامب استفاده کنید
  • یک ساختار پیوند یکتا سئو فرندلی ایجاد کنید
  • به ساختار لینک داخلی خود توجه داشته باشید
  • یک نقشه سایت برای کاربران ایجاد کنید
  •  به‌طور پیشرفته برای ساختار سایت خود برنامه‌ریزی کنید

 

برای وب‌سایت‌های جدید

اگر شما شروع به راه‌اندازی یک وب‌سایت جدید کرده‌اید، به‌آسانی می‌توانید برای ساختار سایت آن به‌طور پیشرفته برنامه‌ریزی کنید. تجربه نشان می‌دهد این گام توسط بسیاری از طراحان و مدیران وب نادیده گرفته‌شده است. آن‌ها بر ابعاد بصری یک وب‌سایت تمرکز دارند و به ساختار آن توجهی ندارند.

بهترین روش این است که از ساختارهای ایده آل به‌عنوان راهنما استفاده کنید و آن‌ها را با توجه به نیازهایتان تنظیم کنید. آنچه شما باید در ذهن داشته باشید، موارد زیر می‌باشند:

وب‌سایت شما باید یک ساختار سلسله مراتبی داشته باشد

 نقطه کانونی صفحه اصلی است و پس‌ازآن تمام صفحات دیگر باید بر اساس نوع آن‌ها گروه‌بندی شوند.

به‌عنوان‌مثال، پست‌های وبلاگ باید به دسته‌های وبلاگ گروه‌بندی شوند و تحت وبلاگ» قرار می‌گیرند. مقالات اخبار را می‌توان با تاریخ انتشار گروه‌بندی کرد. اگر خدمات ارائه می‌دهید، می‌توان آن‌ها را تحت خدمات گروه‌بندی کرد.

فکر کنید بهترین گروه‌بندی ازنظر کاربر چیست؟ بعضی از سناریوها را اجرا کنید و تلاش کنید تا مراحل انجام‌شده توسط کاربران را برای یافتن یک محصول یا مقاله در وب‌سایت خود تکرار کنید. اگر شما می‌توانید این روند را به‌آسانی برای کاربران انجام دهید، پس موتورهای جستجو نیز می‌توانند به‌آسانی به آن دسترسی داشته باشند.

 

سلسله‌مراتب شما باید دارای بیش از دو یا سه سطح عمیق باشد 

سلسله‌مراتب سایت خود را بیش‌ازحد پیچیده نکنید، اما ساده نگه‌دارید. تمام صفحات وب‌سایت شما باید از صفحه اصلی در کمتر از 3 کلیک قابل‌دسترسی باشد.

 

 

به‌عنوان‌مثال، اگر شما یک فروشگاه آنلاین دارید، یک کاربر باید بتواند یک صفحه محصول خاص را در کمتر از 3 کلیک بازدید کند. این سه کلیک شامل موارد زیر می‌باشند:

  • صفحه اصلی (1 کلیک)
  • دسته محصول (2 کلیک)
  • زیر دسته محصول (3 کلیک)
  • صفحه محصول

 

 

برای وب‌سایت‌های راه‌اندازی شده

اگر شما قبلاً یک وب‌سایت دارید که توسط گوگل ایندکس شده است و دارای رتبه‌بندی خاصی است، ساختار سایت خود را تغییر ندهید چون ممکن است تأثیر منفی بر رتبه‌بندی شما داشته باشد. یک روش برای پیگیری وجود دارد.

از دسته‌بندی‌ها برای دسته‌بندی محتوای مرتبط استفاده کنید

در هنگام ایجاد دسته برای محصولات و خدماتی که برای وبلاگ خود ارائه می‌دهید، قوانینی وجود دارد.

اولین قاعده این است که شما نیاز دارید که دسته داشته باشید. دلیل آن ساده است: برای اینکه کاربران محتوایی که به دنبال آن هستند را به‌راحتی پیدا کنند و هم‌چنین موتورهای جستجو آسان‌تر وب‌سایت شما را کراول و ایندکس کنند.

سعی کنید دسته‌های خود را به همان اندازه نگه‌دارید. اگر یک دسته بیش‌ازحد بزرگ است چون شما تعداد زیادی در مورد آن موضوع محصولات یا پست‌های وبلاگ دارید، سعی کنید آن را به دو یا سه دسته تقسیم کنید.

دسته‌های خود را در منوی وب‌سایت و صفحه اصلی اضافه کنید. سعی نکنید دسته‌های خود را پنهان کنید، اما اطمینان حاصل کنید که دسته‌های اصلی شما از منوی اصلی قابل‌دسترس هستند و از صفحه اصلی لینک دارند.

از دسته‌ها برای ایجاد محتوای مرتبط استفاده کنید. این مورد در خصوص وبلاگ‌ها درست است. یکی از دلایل ایجاد دسته‌ها، ایجاد یک موضوع مرتبط است و به گوگل در دریافت موضوعات موردنظر شما که می‌خواهید ایجاد کنید کمک می‌کند.

دسته‌های خود را بهینه‌سازی کنید

 

 

هنگامی‌که یک دسته جدید ایجاد می‌کنید، از تکنیک‌های سئو برای بهینه‌سازی آن استفاده کنید به‌خصوص:

  • عنوان و توضیحات هر دسته را بهینه‌سازی کنید
  • مقدمه کوتاهی بنویسید
  • تصویر مربوطه را اضافه کنید (با متن جایگزین مناسب)
  • اسلاگ را بهینه‌سازی کنید
  • مطمئن شوید دسته‌ها در نقشه سایت شما موجود هستند
  • لینک‌های داخلی را به صفحات دسته‌بندی خود اضافه کنید.
  •  از HTML و CSS برای ناوبری استفاده کنید

 

هنگام ایجاد ناوبری از جاوا اسکریپت یا ایجکس استفاده نکنید. بهترین روش برای دسترسی آسان کراول های جستجو استفاده آسان از تگ‌های HTML همراه با CSS برای قالب‌بندی می‌باشد.

همچنین، برای ایجاد لینک‌های ناوبری خود از تصاویر استفاده نکنید، بلکه از متن استفاده کنید. این به این معنی است که اگر شما می‌خواهید به یک دسته‌ی صفحه از صفحه اصلی خود لینک دهید، فقط یک تصویر را اضافه نمی‌کنید و به آن لینک دهید، اما یک متن لینک خوب نیز داشته باشید.

از منوهای بردکرامب استفاده کنید

منوهای بردکرامب برای سئو مهم هستند. گوگل چندین بار ذکر کرده نیازاست یک منوی بردکرامب بر روی تمام صفحات خود داشته باشید تا کاربران بتوانند به‌سادگی به سایت راه پیدا کنند.

هنگام فعال کردن منوهای بردکرامب در وب‌سایت خود، مطمئن شوید که:

منوی بردکرامپ دقیقاً ساختار سایت شما را نشان می‌دهد. به‌عنوان‌مثال، هنگامی‌که منوی بردکرامپ را بر روی یک صفحه محصول فعال می‌کنید، باید عناصر زیر را داشته باشد:

صفحه اصلی>دسته محصول> زیر دسته> صفحه محصول

به‌عبارت‌دیگر، منو باید تمام سطوح را نمایش دهد تا شما به صفحه اصلی بازگردید.

داده‌های ساخت‌یافته را جهت توصیف منوی بردکرامب برای موتورهای جستجو اضافه کنید. نوع خاصی از نشانه‌گذاری بردکرامب وجود دارد که اطلاعات بیشتری درباره ساختار ناوبری شما به موتورهای جستجو می‌دهد. گوگل می‌تواند از این اطلاعات برای افزایش نمایش لیست جستجوی شما در دسکتاپ و موبایل استفاده کند.

 

یک ساختار پیوند یکتا سئو فرندلی ایجاد کنید

هنگام ایجاد ساختار سایت خود، باید در مورد ساختارپیوندیکتا فکر کنید. هدف شما این است که url هایی سئو فرندلی که با ساختار سایت شما مطابقت دارند، ایجاد کنید.

مثلاً:

بیایید فرض کنیم که تصمیم گرفته‌اید که این ساختار سایت را برای وبلاگ خودتان مطرح کنید:

صفحه نخست

دسته تناسب‌اندام -> مقالات

دسته رژیم غذایی -> مقالات

ساختار پیوند یکتا شما باید به شرح زیر باشد:

  • صفحه نخست
  • صفحه نخست/مقالات/تناسب‌اندام
  • صفحه نخست/مقالات/رژیم غذایی

مهم:

ساختار منطقی یک وب‌سایت را با URL های دسته صفحات و URL های واقعی هریک از صفحات اشتباه نگیرید.

توجه داشته باشید که لازم نیست نام دسته در آدرس اینترنتی آورده شود. کاربران و موتورهای جستجو URL های کوتاه و دقیق را دوست دارند. گوگل می‌تواند دسته‌بندی هر مقاله را از نقشه سایت شما و منوی بردکرامب استخراج کند.

 

 به ساختار لینک داخلی سایت خود توجه کنید

یکی از راه‌های ایجاد ساختار سایت، استفاده بهتر از لینک‌های داخلی است.

لینک داخلی به پنج دلیل زیر جنبه بسیار مهم سئو می‌باشد:

  • روشی برای کاهش نرخ پرش و افزایش زمان ماندگاری درسایت می‌باشد
  • روشی برای کمک به موتورهای جستجو است تا صفحات بیشتری را از وب‌سایت شما را کشف کنند
  • روشی برای انتقال رتبه صفحه از صفحات با رتبه بالا به صفحات دیگر
  • روشی برای اطلاعات دادن به موتورهای جستجو در مورد صفحات باارزش یک وب‌سایت
  • روشی برای ساختن ساختار سایت شماست

در ابتدای این مطلب اشاره شد که موتورهای جستجو روند خزیدن را از صفحه اصلی شروع می‌کنند و لینک‌های بیشتری از صفحات دیگر وب‌سایت را کشف و ایندکس می‌کنند. داشتن لینک‌های داخلی به بقیه صفحات باعث می‌شود کار شما ساده‌تر شود.

 

هنگام ایجاد لینک‌های داخلی، این نکات را در ذهن داشته باشید

لینک‌های داخلی را برای اشاره به صفحات دسته‌بندی‌ها ایجاد کنید. این به خزنده‌ها کمک می‌کند که این صفحات را ایندکس کنند و ایده خوبی در مورد اینکه چگونه صفحات وب شما مرتبط هستند (و این به موضوع مرتبط کمک می‌کند)

صفحات ارزشمند خود را تعیین کنید (بعضی دیگر به‌عنوان محتوای ستون یا مقدمه اشاره می‌کنند) و از صفحات مربوط به وب‌سایت خود به آن‌ها لینک دهید. در هرلحظه از زمان، باید صفحاتی در وب‌سایت شما باشند که دارای تعداد بیشتری لینک داخلی است.

نکته: شما می‌توانید گزارش لینک‌های داخلی را درسرچ کنسول گوگل مشاهده کنید تا ببینید که لینک‌های داخلی شما در حال حاضر چگونه توزیع‌شده‌اند.

از دسته‌بندی صفحات خود اطمینان حاصل کنید که به ارزشمندترین صفحات آن دسته لینک داشته باشند. ببینید که چگونه توسط دست صفحه مقوله‌های سئو مقالات سازمان‌دهی شده‌اند که بیشترین پست‌ها در بالای صفحه‌نمایش داده می‌شوند.

شما می‌توانید از انکر تکست بهینه برای لینک‌های داخلی خود استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال، اگر می‌خواهید به یک دسته در وب‌سایت خود که نشان‌دهنده کفش‌های ورزشی است، لینک دهید، می‌توانید از انکر تکست کفش‌های ورزشی استفاده کنید. برخلاف لینک‌های خارجی، گوگل شما را برای استفاده از انکرتکس بهینه برای لینک‌های داخلی جریمه نخواهد کرد.

اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات وب‌سایت شما را از طریق لینک‌های داخلی قابل‌دسترس هستند. صفحه‌ای که دارای لینک داخلی نیست، احتمالاً توسط گوگل نادیده گرفته می‌شود، بنابراین اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات وب‌سایت شما لینک‌های داخلی را به آن‌ها اشاره می‌کنند.

 

 

یک نقشه سایت برای کاربران ایجاد کنید

بین نقشه‌های سایتی شما نیاز است تا ایجاد کنید و به موتورهای جستجو معرفی کنید تفاوت وجود دارد. شما می‌توانید در فوتر صفحه وب خود نقشه سایت HTML قرار دهید تا سلسله مرتبه وب را به کاربران نشان دهید.

مطلب مرتبطط با این موضوع : نقشه سایت چیست و چگونه ساخته می شود

 

چگونه می‌توان ساختار سایت یک وب‌سایت موجود را تغییر داد؟

اگر شما در حال حاضر یک وب‌سایت دارید که به گوگل معرفی‌شده است، یکی از چالش‌هایی که شما با آن روبرو خواهید شد این است که چگونه بدون از دست دادن رتبه‌بندی ساختار سایت را تغییر دهید؟

درحالی‌که اقداماتی برای حفظ رتبه‌بندی شما وجود داردولی همیشه هنگام تغییر محتوا یا ساختار یک وب‌سایت موجود، ریسک وجود دارد؛ بنابراین، شما نیاز به یک برنامه خوب برای پیگیری دارید تا ریسک‌ها را به حداقل برسانید.

 

برخی راهنمایی‌ها برای کمک به شما

قبل از تغییر هر چیزی اطمینان حاصل کنید که شما تصویر کاملی ازآنچه شما می‌خواهید به آن برسیدن در ذهن دارید.

 تنها یک دسته جدید ایجاد نکنید، زیرا متوجه شده‌اید ایده خوبی است، اما ابتدا فکر کنید که چگونه ساختار کلی شما شبیه چه چیزی باشد و سپس شروع به تغییر کنید.

در صورت تغییر یا حذف دسته‌ها و یا تغییر URL ها از ریدایرکت 301 استفاده کنید.

ریدایرکت 301 به موتورهای جستجو می‌گوید که URL صفحه تغییر کرده است. خزنده‌های موتور جستجو بر اساس آن ایندکس خود را به‌روزرسانی خواهد کرد.

به‌عنوان‌مثال، اگر یکی از صفحات دسته‌بندی شما دارای URL زیر است:

example.com/category/seo

و شما آن را به شکل زیر تغییر دهید:

example.com/articles/seo

سپس باید برای ریدایرکت 301 از فایل.htaccess استفاده کنید یا با استفاده از پلاگین ریدایرکت این کار را انجام دهید.

نقشه سایت به‌روز شده خود را به گوگل معرفی کنید.

پس از انجام تغییرات، وارد سرچ کنسول گوگل شوید و نقشه سایت به‌روز شده خود را به گوگل معرفی کنید. شما می‌توانید به‌صورت اختیاری درخواست  Fetch as Google’" را درخواست کنید تا گوگل تغییرات شما را سریع‌تر پردازش کند.

تغییرات ساختاری زمان می‌برد - انتظارات خود را به‌درستی تنظیم کنید

هنگام کار در سئو شما باید همیشه به خاطر داشته باشید که سئو زمان زیادی نیاز دارد. ممکن است چند هفته یا چند ماه طول بکشد تا نتیجه تغییراتی که امروز روی سایت شما انجام‌شده است را ببینید.

بله گوگل تغییرات شما را بسیار سریع انجام می‌دهد، اما تا زمانی که به‌طور کامل آن‌ها را پردازش کند، ممکن است زمان زیادی نیاز باشد. همچنین مهم است انتظارات شما درست باشد. با تغییر ساختار سایت شما، این بدان معنا نیست که رتبه‌بندی شما صعود خواهد کرد.

انتخاب بهترین شیوه‌ها و روش‌های جامع سئو، یک‌قدم به‌سوی مسیر درست است، اما برای موفقیت کلی سئو، عوامل دیگر را نیز در نظر بگیرید.

 

نتیجه

طراحی سایت و سئو سایت بسیار به هم مرتبط می باشند ساختار خوب سایت امروزه مهم‌تر از همیشه است. درگذشته ما برای ایجاد وب‌سایت‌های فلت از صفحات زیاد با کلمات کلیدی خاص استفاده می‌کردیم، اما امروزه دیگر این‌گونه نیست.

تغییرات زیادی داشته ایم. با معرفی الگوریتم‌های یادگیری ماشین، اولین ایندکس تلفن همراه و جستجوی صوتی، بسیار مهم است که نکاتی در مورد موضوعات (و نه‌فقط کلمات کلیدی) برای رتبه‌بندی آن‌ها به موتورهای جستجو ارائه شود. بهترین راه برای انجام این کار، داشتن یک ساختار دقیق و جامع سایت است.

ساختار وب‌سایت باید سلسله مراتبی و برای استفاده آسان باشد. نقطه شروع صفحه اصلی است و تمام صفحات دیگر باید با دسته‌های مرتبط دسته‌بندی شوند.

کاربران باید از طریق لینک‌های صفحه اصلی به هر صفحه وب دسترسی داشته باشند. دسته‌بندی‌های وب‌سایت باید بهینه‌سازی و به منوی ناوبری اضافه گردند. لینک‌های داخلی باید ارزشمندترین محتوای یک وب‌سایت را به کاربران و موتورهای جستجو معرفی کنند و همچنین به آن‌ها کمک کنند که چگونه وب‌سایت ساخت‌یافته‌ای داشته باشند.

 

بازاریابی شبکه ای (نتوریک مارکتینگ) چیست + مزیت و معایب بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای (نتوریک مارکتینگ) چیست + مزیت و معایب بازاریابی شبکه ای

شاید شما نیز با کلمه بازاریابی شبکه ای برخورد کرده باشید و اولین چیزی که به ذهتتان خواهد آمد این  است که این نوع از بازاریابی یک نوع بازاریابی غیر قانونی و غیر اخلاقی می باشد که می تواند باعث هدر رفتن پول شما شود  اما این یک تفکر اشتباه می باشد که شاید از طریق یکسری از افراد برای شما عنوان شده باشد .

ما در ادامه قصد داریم برای شما به صورت کامل در مورد این نوع از بازاریابی و همچنین تفکرات اشتباهی که توسط برخی از افراد برای شما در مورد این نوع از بازاریابی به وجود آمده است توضیحاتی را ارائه دهیم 

 

 

بازاریابی شبکه ای چیست

بازاریابی شبکه ای چگونه به وجود آمد :

برای اولین بار نتورک مارکتینگ در یک شرکت دوچرخه سازی  در فرانسه مودر استفاده قرار گرفت ، این شرکت به برخی از خریداران خود وعده داد که در صورتی که بتوانند مشتریان جدید را به ایت فروشگاه معرفی کنند به جای 50 روبل 10 روبل از آنها دریافت خواهد شد این نوع ترفند بازاریابی  در این شرکت توانست بسیار مفید واقع شود و شرکت در عرض چند ما به فروش بالایی دست یابد 

 

 این نوع از بازاریابی در فرانسه به نام گلوله برفی و در روسیه به بهمنی معروف شده و بسیاری از شرکت ها با توجه به مزیت های این روش از این روش برای افزایش فروش خود استفاده کردند

 

بازاریابی شبکه ای چیست

بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ نوعی از بازاریابی می باشد که فرد به عنوان یک جزء از یک شرکت یک محصول و یا یک کالا را به فروش می رساند و به ازای فروش هر محصول از شرکت پورسانت دریافت می کند تفاوت این بازاریابی با یک کارمند فروش در داخل شرکت این می باشد که فرد استفاده کننده از این بازاریابی به ازای هر فروش سود خود را دریافت می کند اما یک کارمند فروش تنها با یک حقوق مشخص شده که در انتهای ماه دریافت می کند  کالا را به فروش می رساند

همچنین بهتر است بدانید که در بازایابی نتورک مارکتینگ ممکن است دو نوع فروش صورت بگیرد نوع اولین این است که فرد به صورت مستقیم کالا را به فروش می رساند و سود خود را دریافت می کند و نوع دوم نیز این است که فرد زیر مجموعه هایی را به وجود می آورد که با استفاده از این زیر مجموعه ها کالای مد نظر را به فروش می رساند و سود خود را دریافت می کند

 

 

در بازارابی شبکه ای از دو روش "چهره به چهره" و "کلامی" برای افزایش فروش استفاده می شود به عبارت دیگر فرد بازاریاب با رفتن در میان مردم (فامیل ، دوستان ، افراد جامعه) در مورد کالای مدنظر توضیحاتی را ارائه می دهند و به واسطه مزیت های محصول سعی بر تبدیل فرد به مشتری دارند این بازاریابی در کشورهای مختلفی در حال انجام می باشد که سردمداران این نوع از بازاریابی آمریکای شمالی ، چین و کشورهای اروپایی می باشد

 

آیا این نوع از بازاریابی همیشه موفق می باشد

 افرادی که رویای پول دار شدن در یک شب را دارند یا افرادی که دارای سرمایه کم  برای شروع کار می باشند معمولا بیشتر با این شرکت ها در ارتباط می باشند اما بهتر است بدانید که بیش از 70 درصد افرادی که به انواع بازاریاب در این شبکه های قرار میگیرند به سود بالایی دست نمی یاند 

 

بازاریابی هرمی چیست 

تفاوت بازاریابی شبکه ای با بازاریابی هرمی چیست ؟

در تعریف بازاریابی شبکه ای در قسمت بالا اشاره کردیم که این نوع بازاریابی به ازای فروش یا معرفی افراد به شرکت یک سود را دریافت می کنند اما در بازاریابی هرمی افراد با استفاده از بازاریابان به شرکت معرفی می شوند ولی هیچ نوع فروشی در این شرکت اتفاق نمی افتد و از فرد که تازه به این شرکت اضافه شده است یک مبلغ دریافت می شود و قسمتی از پول دریافتی به عنوان پورسانت به فرد معرفی کننده که فرد را به این هرم آورده است پرداخت می شود شاید شرکت های هرمی یک کالا را معرفی کنند  اما این کالا تنها به عنوان سمبل رد گم کننده  برای شرکت می باشد که هیچ کس از کارهای شرکت با خبر نشود چرا که این شرکت در بیشتر کشورها به عنوان شرکت های غیر قانونی شناخته شده است و کشورها با این نوع از شرکت ها به شدت برخورد می کنند 

همچنین بهتر است بدانید افرادی که در این شرکت ها وارد می شوند و در انتهای هرم قرار داند هیچ سودی دریافت نمی کنند مگر اینکه افرادی را به این شرکت معرفی کنند و سود دریافت کنند، اگر فرد نتواند در این شرکت فردی را معرفی کند نه تنها به سود نمی رشد بلکه ممکن است پول خود را از دست بدهد . متاسفانه در سال های گذشته خیلی از افراد با وعده های توخالی وارد این شرکت ها شده اند و  پول های خود را از دست داده اند 

 

 

 

چگونه به یک شرکت به عنوان بازاریاب شبکه ای اعتماد کنم 

اگر قصد ورود به یک شرکت به عنوان بازاریاب شبکه ای را دارید حتما به چند نکته باید توجه کنید

سابقه شرکت: معمولا شرکت های هرمی و غیر قانونی بیش از چند سالی عمر نمی کنند ولی شرکت های نتورک مارکتینگ دارای عمر بسیار بالاتری می باشند

نوع خدمات شرکت : خدمات و کالا های شرکت می تواند یک راه بسیار مناسب برای شناخت شرکت ها باشد چرا که همانگونه که اشاره شد شرکت های هرمی روی افراد و پول آنها کار می کنند تا فروش محصولات.

پرس و جو در مورد شرکت : شما می توانید زمانی که برای مصاحبه به این شرکت ها دعوت می شود در مورد مشتری ها و همچنین اهداف آنها سوالاتی را بپرسید و همچنین با پیگیری چند مشتری با نوع فعالیت این شرکت ها آشنا شوید معمولا شناخت مشتری یک شرکت می تواند بسیار مناسب برای پی بردن به خدمات یک شرکت باشد

از رویاپردازی های شرکت ها دوری کنید : برخی از شرکت ها با وعده های دورغین سعی به استخدام شما در یک شرکت می کنند و می خواهند شما را متقاعد به خرید سهام یا همکاری با شرکت مربوطه کنند در صورتی که این نوع استخدام بیشتر در شرکت های هرمی دیده می شود

بازاریابی یا مارکتینگ چیست + انواع بازاریابی و مارکتینگ + روش های بازاریابی (مارکتینگ)

بازاریابی یا مارکتینگ چیست + انواع بازاریابی و مارکتینگ + روش های بازاریابی (مارکتینگ)

اگر مدت زمان اندکی است که وارد بازار کار شده اید یا قصد ورود به بازار کار را دارید قطعا با کلمه بازاریابی یا مارکتینگ برخورد کرده اید و می خواهید بدانید معنی و مفهوم بازاریابی و همچنین مارکتینگ چیست؟ لازم به ذکر که با توجه به وجود اشکال مختلفی از کسب و کارها ، شیوه بازاریابی نیز متفاوت می باشد و قطعا این تفاوت شیوه بازاریابی می تواند رویتعریف بازاریابی نیز تاثیر گذار باشد اما به طور کلی می توان گفت

بازاریابی یک اقدام یا عمل یا یک حرفه برای تروج و فروش محصولات یا ارائه خدمات می باشد

تعریف برخی از افراد بزرگ در مورد بازرایابی

 

 

تعریف بازاریابی کاتلردکتر فیلیپ کوتلر ، پدر بازاریابی مدرن  " بازاریابی را علم و هنر کاوش، ایجاد و ارائه ارزش برای برآورده ساختن نیازهای یک بازار هدف " توصیف می کند

 

 

 

بازاریابی چیستبازاریابی پیام ها و یا اقداماتی است که پیام ها و یا اقدامات را باعث می شود. جی بیئر

 

 

بر اساس گزارش هیئت مدیره انجمن بازاریابی آمریکا (AMA)، بازاریابی فعالیت مجموعه ای است که موسسات ،فرایند های ایجاد ،ارائه و مبادله ای است که ارزش بین شرکا و شرکا و جامعه را در بر میگیرد

 

مطلب مرتبط با این موضوع : دیجیتال مارکتینگ چیست

 

به عبارت دیگر در تعریف بازایابی و مارکتینگ می توان گفت فرآیندی است که برای جذب مشتری برای فروش محصولات یا ارائه خدمات  . این فرایند با توجه به تحقیقات و تجزیه تحلیل  مشتری و  درک کامل از نیازهای و خواسته های مشتری می تواند به صورت ایده ال صورت بگیرد برخلاف برخی از تفکرات که تنها فکر می کنند بازاریابی در فرایند جذب مشتری مورد استفاده قرار میگیرد باید عرض کنیم که مارکتینگ در تمامی مراحل از جمله توسعه محصول ، روش های توزیع محصول و فروش و تبلیغات نیز مورد استفاده قرار می گیرد

 

بازاریابان برای شناسایی نیازهای مصرف کننده می توانند بسیار مفید باشند و به شما برای فروش محصول و یا ارائه خدمات نیز کمک کننده می باشند

 

 

 

تفاوت بازاریابی و تبلیغات

 

تفاوت بازاریابی و تبلیغات

خیلی از افراد بر این تفکر می باشند که بازاریابی و تبلیغات در یک جا قرار میگیرند و معنی و مفهوم این دو  نیز یکی می باشند در صورتی که این گونه نمی باشد اگر شما مارکتینگ یا بازاریابی را به عنوان یک چرخ در نظر بگیرد تبلیغات به عنوان یک میله از این چرخ به حساب آورده می شود

در ابتدا اشاره کردیم که بازاریابی شامل تحقیقات بازار ،توزیع محصول، روش های فروش و روابط عمومی و پشتیبانی می باشد به طور کلی می توان گفت که بازاریابی در تمامی مراحل فروش دخالت دارد و مورد نیاز می باشد اما تبلیغات تنها بخشی از مارکتینگ می باشد که اشاره به روش هایی دارد که با استفاده از این روش های می توانیم محصولاتمان را معرفی کنیم و درک افراد از محصولات و خدماتمان را بالا ببریم

 

به طور مثال

شما فرض کنید می خواهید یک فروشگاه لوازم یدکی را افتتاح کنید و بعد از فراهم کردن شرایط یعنی خرید محصولات و  قرار دادن آن در فروشگاه خود دست به کار فروش خواهید زد آیا تنها با داشتن محصولات و فروشگاه  می توانید به فروش دست یابید؟

پاسخ قطعا نه خواهد بود چرا

چون شما دست به تحقیقات نزدید و نمی دانید

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

آیا بازار برای این محصول مناسب می باشد ؟

چه تبلیغاتی می تواند باعث فروش شما شود؟

چه کالاهایی را باید در داخل فروشگاه خود قرار دهیم تا فروش بیشتری داشته باشیم ؟

مشتریان من از چه راه هایی تبلیغاتی  بیشتر می شود؟

چه مکان و محلی می تواند مناسب برای کسب و کار من باشد ؟

 

بازاریابان از سوالات بالا در کنار برخی از سوالات دیگر کمک میگیرند تا بتوانند به شما برای افزایش فروش کمک کنند یک بازاریاب باتجربه می داند باید با استفاده از پاسخ به سوالات بالا یک استراتژی مناسب ایجاد کند تا بتواند به شما برای کمک به تمامی مراحل فروش کمک کند

 

 

 مطلب پیشنهادی برای شما : رپورتاژ چیست

 

 

از مهمترین مواردی که یک بازاریاب روی آنها تمرکز می کند

قیمت

یک تیم بازاریابی با بررسی قیمت رقبا یا با استفاده از  نظرسنجی به این نتیجه می رسد که قیمت محصول را تا چه اندازه پایین یا بالا قرار دهند تا مشتری بتواند با توجه به بودجه خود محصول را خریداری کند لازم به ذکر می باشد اگر قیمت کالا یا خدمات شما بیش از حد بالا باشد قطعا طیف وسیعی از مشتریان را از دست خواهید داد و اگر قیمت شما بسیار پایین نیز باشد قطعا می تواند برای شما هزینه هایی زیادی را ایجاد کند پس یک بازاریاب باتجربه با توجه به تحقیقات و تجربه و تحلیل مصرف کننده می تواند یک قیمت مناسب برای شما مشخص کند

 

محل

این مهم می باشد که تیم بازاریابی شما از تجزیه و تحلیل نظرات رقبا استفاده کنند تا نحوه و محل مناسب برای فروش محصولات را مشخص نمایند در برخی از موارد شما می توانید از یک فروشگاه اینترنتی استفاده کنید تا محصولات خود را به فروش برساند و در برخی از موارد نیز شما باید از یک فروشگاه فیزیکی استفاده نمایید تا بتوانید یک محصول را به فروش برساند و بلعکس

پس شناخت محل و نحوه فروش نیز می تواند در زمینه بازاریابی و افزایش فروش بسیار کمک کننده باشد که معمولا این پروسه نیز می تواند توسط بازاریاب مشخص شود

 

پیشرفت

در این مرحله که معمولا در تمامی بازاریابی ها نیز استفاده می شود فرد صاحب فروشگاه یا صاحب خدمات سعی می کند با استفاده از یک سری از روش ها ، فروش خود را بیشتر کند در این مرحله نیز یک بازاریاب با تجربه می تواند با تجربه و تحلیلی که انجام داده است و همچنین شناخت مشتری ها از یک سری از تبلیغات دیگر استفاده کند تا سطح آگاهی خریدارن را بالا ببرد تا بتواند به فروش بیشتر شما کمک کند

 

 

 

 

 

انواع بازاریابی ، انواع مارکتینگ

انواع بازاریابی

 

CONTENT MARKETING یا بازاریابی محتوا

ایجاد محتوا به منظور ایجاد آگاهی و معرفی محصولات و خدمات . این ابزار در صورتی که به درستی صورت بگیرد می تواند بسیار مفید برای افزایش فروش و افزایش آگاهی افراد از محصولات و خدمات ما باشد

 

SOCIAL MEDIA MARKETING یا بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی بعد از موتورهای جستجوگر به عنوان دومین منبع پرترافیک شناخته شده می باشد این یک فرصت مناسب برای مارکتینگ با هزینه کم  می باشد شبکه های اجتماعی مختلفی از قبیل فیسبوک ، تویتر، لینکدین ، اینستاگرام و.... وجود دارد که شما می توانید در آنها فعالیت کنید

 

 

MOBILE MARKETING یا بازاریابی موبایل

یکی دیگر از روش های مارکتینگ موفق استفاده از گوشی های همراه و هدف قرار دادن مخاطبین تلفن همراه هوشمند برای معرفی و ارائه جزئیات کالا  می باشد

 

MAIL MARKETING یا ایمیل مارکتینگ

شما با استفاد از ایمیل مارکتینگ می توانید علاوه بر ایجاد ارتباط با مشتریان قدیمی خود و معرفی محصولات جدید به آنها ، مشتریان جدید را نیز جذب نمایید . متاسفانه این بازاریابی کمی پیچیده می باشد و افراد معمولا در استفاده از این نوع از بازاریابی دچار مشکل می شوند چرا که  اولا به یک بانک ایمیل مطمئن و فعال نمی توانند دسترسی پیدا کنند دوما در برخی از موارد به دلیل رعایت نکردن زمان ارسال و یا طراحی نامناسب برای ارسال ایمیل های تبلیغاتی نمی تونند نیازهایی را که از طریق این نوع از بازاریابی دارند را برطرف کنند

 

بازاریابی CRM

 استفاده از فای یا بلوتوث برای ارسال پیامهای  تبلیغاتی  برای معرفی خدمات و محصولات در یک منطقه نزدیک و محدود از طریق گوشی های هوشمند یا سایر دستگاه های دیگر

 

 

CTA MARKETING با بازاریابی اقدام به عمل

هدف از  بازاریابی CTA تبدیل ترافیک وب سایت یا متقاعد کردن بازدید کنندگان وب سایت به انجام یک عمل خاص یا فروش محصولات از طریق قرار دادن بنرها ، محتواها ، دکمه ها و سایر عناصری که در وب سایت ها قرار میگیرد مثلا ما یک دکمه برای ثبت نام کاربران برای ایمیل خبرنامه در وب سایت خود قرار می دهیم و می خواهیم که کاربران در ایمیل خبرنامه ما ثبت نام کنند در این مثال باکس یا دکمه ایمیل خبرنامه می تواند CTA باشد

 

PR MARKETING یا بازاریابی روابط عمومی

یکی از موثر ترین روش های بازاریابی می تواند بازاریابی از طریق روابط عمومی باشد به عنوان مسائل زمانی که بنیانگذار اپل یعنی استیوجابز زنده بود کالا ها  و محصولات جدید خود را از کنفرانس ها مطبوعاتی بزرگ معرفی می کرد . به زبان ساده می توان گفت بازاریابی روابط عمومی نوعی بازاریابی می باشد که از طریق رسانه استفاده پیاده سازی می شود  تا یک محصول معرفی شود و افراد از محصول آگاهی کامل پیدا کنند و با مزیت های آن آشنا شوند.

 

 

AFFILIATE MARKETING یا بازاریابی وابسته

در این نوع بازاریابی درآمد شما با استفاده از دیگران افزایش پیدا می کند به عبارت دیگر همانند یک نیروی کار فرد بازاریاب برای شما محصولات را به فروش می رساند و قسمتی از سود را نیز دریافت می کند

 

DIRECT MARKETING با بازاریابی مستقیم

ایجاد ارتباط با مشتری از طریق ایمیل ، وب سایت ، متن و....

 

 

 

استراتژی بازاریابی

استراتژی بازاریابی

تعیین هدف 

مشخص کردن هدف اولین گام برای برای بازاریابی شما

 

مخاطبان خود را آزمایش کنید 

ایجاد یک فرآیند فرضی برای خرید کالا توسط مشتریان ، این باعث می شود که رفتار مشتریان خود را شناسایی کنید و بهتر بتوانید بازاریابی را انجام دهید

 

در نظر گرفتن استراتژی های بازاریابی 

وقتی جامعه شناسی را انجام می دهید دانش ، نگرش ،و رفتار مشتریان را خواهید شناخت و استراتژی بازاریابی مناسب را انتخاب خواهید کرد

 

ارزیابی استراتژی ها

هنگامی که استراتژی های بازاریابی را در نظر گرفته اید و آنهایی را که قابل استفاده هستند را پیدا کردید .

1-آنها را بررسی می کند 

2-آنها را اعمال می کنید و

3 -آنها را ارزیابی می کنید تا بهترین استراتژی را پیدا کنید

 

 

مطلب پیسنهادی برای شما : سئو چیست