گروه طراحان وب ایجکس2014

طراحی سایت ،آموزش و سئو

گروه طراحان وب ایجکس2014

طراحی سایت ،آموزش و سئو

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا - اهداف و مزایای بازاریابی محتوا - دوره بازاریابی محتوا - 5.0 out of 5 based on 2votes

امروزه مانند گذشته نیست که افراد تنها به یک محل یا یک فروشگاه  مشخص مراجعه کنند و اقدام به خرید کالای مدنظر خود کنند چرا که وجود یک پدیده جدید در کسب و کار  به اسم بازاریابی اینترنتیتوانسته است یک تهدید برای بازارهای سنتی و همچنین فروشگاه ها قدیمی  باشد که در یک محل مستقر شده اند و هنوز از بازاریابی های قدیمی و سنتی برای فروش خود استفاده می کنند

بازاریابی اینترنتی برای انجام و پیاده سازی دارای روش های مختلفی می باشد که شما بسته به نوع کسب و کار خود و بودجه خود می توانید از یکی از روش ها را انتخاب و استفاده نمایید. از روش های رایج که شما می توانید برای پیشبرد اهدافتان در بازاریابی اینترنتی استفاده نمایید می توان به بازاریابی محتوا ، گوگل ادوردز ، سئو سایت ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و... اشاره کرد ما در این پست آموزشی با توجه به اهمیت بازاریابی محتوا در کسب و کار آنلاین تصمیم گرفته ایم برای شما این روش را آموزش دهیم در صورتی که به این بحث علافمند می باشید می توانید با ما همراه شوید

 

 

بازاریابی محتوا چیست

بازاریابی محتوا چیست

بازاریابی محتوا  یا Content Marketing عبارت است از ایجاد محتوای با کیفیت و با ارزش برای جذب ،اطلاع رسانی و درگیر کردن مشتری و در عین حال معرفی برند و نام تجاری  شرکت . کانتنت مارکتینگیکی از مهمترین استراتژی ها برای موفقیت در بازار آنلاین می باشد البته اگر به درستی انجام بگیرد

طبق تحقیقات انجام شده بیش از 80 درصد افرادی که به یک فروشگاه آنلاین مراجعه می کنند و می خواهند اقدام به خرید یک محصول کنند  قبلا تحقیقاتی را انجام داده اند محتوا باکیفیت یک ابزار بسیار قوی برای بالا بردن نرخ تبدیل می باشد به عبارت دیگر اگر محتوای تولید شده شما به گونه ای ایجاد شده باشد که بتواند کاربر بازدیدکننده را از لحاظ پاسخ به سوالاتش در درجه ای قرار دهد که علاوه بر نیازهای و سوالاتش به آگاهی بیشتری دست یابد قطعا بازدید کننده به مشتری تبدیل خواهد شد. شما در ادامه یاد خواهید گرفت که چه قوانینی و مواردی  را در محتوای خود رعایت نمایید تا علاوه بر افزایش ترافیک سایت خود بتواند نرخ تبدیل وب سایت شما  را نیز بالا ببرد

 

 

 

 

نکات مهم در بازاریابی محتوا

نکات بازاریابی محتوا

محتوا کامل و پاسخ دهنده به سوالات کاربران باشد

یک تفکر غلط وجود دارد و آن این است که هر چه محتوا طولانی تر باشد قطعا می تواند مفید تر باشد چرا که می تواند موتور جستجوگر را متقاعد کند که محتوا کامل می باشد یا کاربران را بیشتر در صفحه نگاه می دارد اما این تفکر بسیار اشتباه می باشد قطعا یک کاربر بازدید کننده برای پاسخ به سوالاتش به وب سایت شما مراجعه می کند و در صورتی که بهپاسخ  سوالاش نرسد و یا در همان ابتدای مطالعه محتوا به این نتیجه برسد که محتوا دارای کیفیت نمی باشد قطعا اقدام به ترک وب سایت شما خواهد کرد پس اولین و مهمترین فاکتور برای تولید و ایجاد محتوا این می باشد که محتوایی ایجاد کنیم که بتواند به نیازهای کاربران پساخ دهد

 

 

ویدئو

ویدئو امروزه دارای جایگاه بسیار بالایی می باشد شما می توانید برای پی بردن به اهمیت ویدئو به رتبه های الکسای وب سایت هایی مانند یوتیوپ که در خارج از ایران می باشد و همچنین آپارات که در داخل ایران می باشد نگاه کنید .

بهتر است بدانید داشتن یک ویدئو می تواند تا 80 درصد به نرخ تبدیل وب سایت شما کمک کنید این آمار توسط یک وب سایت بزرگ ارائه شده است و نشان می دهد که ویدئو دارای جایگاه بسیار بالایی در بازارآنلاین و بازاریابی محتوا دارد پس توجه به آن یک نیاز مهم می باشد هر چند که می تواند زمانو هزینه  زیادی از شما بگیرد

شما می توانید برای موارد مختلفی یک ویدئو ایجاد نمایید و در داخل محتوای خود قرار دهید مثلا

یک فیلم ویدئویی برای معرفی محصول خود قرار دهید

در مورد نحوه کار یک دستگاه یک ویدئو قرار دهید

همچنین می توانید در مورد روش انجام خدمات و مهارت های خود یک ویدئو ایجاد نمایید

و....

 

 

CASE STUDIES یا مطالعه موردی

Case Studies یک روش برای بیان این می باشد که چگونه توانسته اید در یک حوزه کاری به موفقیت دست یابید شما با قرار دادن واقعیت ها و همچنین اتکا به آمار و ارقام می توانید یک مطالعه موردی ایجاد نمایید که بتواند روی خواننده محتوا تاثیر گذار باشد مثلا چه چیزی باعث شده است که شما در شش ماه گذشته فروش خود را چند برابر افزایش دهید ؟ این قطعا می تواند یک حس بسیار خوب برای مخاطب بازدیدکننده محتوا به وجود بیاورد

 

 

اینفوگرافیک

مغز ما بیشتر علاقه دارد که اطلاعات را به صورت تصویری تجزیه و تحلیل نماید بر این اساس اگر اطلاع رسانی و انتقال پیام با استفاده از یک تصویر انجام گیرد بهتر می تواند روی مخاطب تاثیر گذار باشد. اینفوگرافیک یک عکس یا یک تصویر می باشد که با استفاده از عناصر بصری (نقشه ، نمودار ، دیاگرام و...)سعی می کند تا یک سری از  داده ها یا اطلاعات پیچیده را به صورت سریع و قابل فهم به کاربران نمایش دهد

 

 

EBOOKS یا کتاب های الکترونیکی

کتاب های الکترونیکی  ، کتابهایی می باشند که به شکل  پروندهای دیجیتالی ساخته شده اند و قابل باز شدن روی دستگاه های مختلف الکترونیکی مانند گوشی همراه ، تبلت ، رایانه های رومیزی و... می باشند . کتاب های الکترونیکی جنبه های مختلفی از محتوا مانند تصویر ، فیلم ، پویانمایی ، صوت و... را شامل  می شوند . Ebooks به دلیل قیمت پایین ، خواندن آسان و تنوع امروزه دارای موارد استفاده زیادی می باشند

 

 

 

 

مزایای بازاریابی محتوا

  • هزینه اندک نسبت به سایر روش ها
  • تاثیر گذاری بیشتر نسبت به سایر روش ها
  • تاثیر گذاری بیشتر روی موتورهای جستجوگر برای بهبود رتبه
  • نیاز به فرایند تولید کمتر نسبت به سایر روشها

 

 

 

 

سئو و بازاریابی محتوا

محتوا پادشاه سئو می باشد قطعا این را شنیده اید ، این لقب را بزرگان علم سئو به این فاکتور داده اند . محتوا اگر به درستی ایجاد شود قطعا می تواند روی سئو وب سایت شما تاثیر بسیاری داشته باشد شما قبل از اینکه بخواهید یک محتوا ایجاد نمایید باید دانش ایجاد محتوا را داشته باشد چرا که استفاده از هر نوع محتوایی بدون توجه به نیازهای کاربران ، رعایت نکردن قوانین سئو نمی تواند مفید باشد 

بازاریابی محتوا اگر بخواهد روی سئو سایت تاثیر گذار باشد باید توسط یک فرد متخصص سئو ویرایش یا ایجاد شود مهمترین نکته برای موفیقت در بازاریابی محتوا این است که محتوا در مرحله اول برای پاسخ دادن به نیازهای کاربران ساخته شوند نه برای رتبه گرفتن در موتورهای جستجوگر

 

 

 

کانال های انتشار محتوا

تنها تولید محتوا نمی تواند مفید باشد و مهمتر از آن انتشار محتوا برای نشان دادن محتوا به دیگران می باشد. شما می توانید برای افزایش دید بازاریابی محتوایی خود از کانال های زیر کمک بگیرید

 

EMAIL

شما می توانید با دریافت ایمیل کاربران خود با ترفند هایی مختلف مانند ثبت ایمیل برای دریافت خبرنامه ، هر هفته یک ایمیل برای کاربران خود ارسال نمایید و آنها را از محتوای ایجاد شده جدید باخبر نمایید

 

SOCIAL

شبکه های اجتماعی بعد از موتورهای جستجوگر دارای بالاترین نرخ ترافیک می باشند شما همچنین می توانید به صورت رایگان محتواهای تولید شده خود را در این شبکه های برای افزایش بازدیدکننده به اشتراک بگذارید

 

INFLUENCERS 

گاهی مواقع صحبت کردن دیگران برای شما می تواند موفقیت آمیز تر باشد تا اینکه خودتان بخواهید صحبت کنید . اینفلوئنسر ها افرادی هستند که دارای طرفداران بسیاری در کانال های  شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک ، اینستاگرام و.... می باشند. معرفی کالا و خدمات شما توسط این افراد می تواند بسیار تاثیر گذار در کسب و کار آنلان شما باشد

 

فعالیت در انجمن های تخصصی

انجمن های تخصصی گروهی می باشد که افراد متخصص و مبتدی مرتبط با کار شما در آنجا فعالیت هایی را انجام می دهند و این یک فرصت مناسب برای قرار دادن محتوا ایجاد شده برای افزایش بازدید محتوا می باشد

 

یوتیوپ یا شبکه های اشتراک فیلم داخلی

شبکه های اشتراک فیلم نیز مکان خوبی برای قرار دادن محتوا های ویدئویی می باشد. معمولا شبکه های اشتراک فیلم دارای بازدید کنندگان بسیاری می باشند این شبکه ها یک فرصت بسیار مناسب برای افزایش ترافیک محتوای ویدئویی شما می باشند

 

 

 

 

چرخه بازاریابی محتوا

  •  شناسایی یک موضوع برای تولید محتوا
  • نوشتن محتوا
  • ایجاد چند رسانی ای برای محتوا
  • تولید محتوا و ویرایش محتوا و قرار دادن چند رسانه ای ها در آن 
  • ویرایش محتوای نوشته شده
  • قرار دادن در کانال های مختلف و اشتراک کذاری

 

 

 

 

برگزاری دوره بازاریابی محتوا

دوره بازاریابی محتوا توسط تیم کدناب برگذار می شود در صورتی که نیاز به این نوع از دوره دارید می توانید با ما در تماس باشید تا در صورت برذاری دوره جدید به شما زمان آن را اعلام نماییم شما در دوره آموزشی بازاریابی محتوا یاد خواهید گرفت

  1. چگونه برای موضوعات مختلف محتوا ایجاد نمایید
  2. چگونه از چندرسانه ای ها استفاده نمایید
  3. ساختار تولید بازاریابی را یاد میگیرد 
  4. با نمونه های بازاریابی محتوا آشنا می شوید
  5. کانال های اشتراک گذاری بازاریابی محتوا را می آموزید
  6. و....

 

SEM چیست

SEM چیست + تفاوت SEM و SEO چیست + search engine marketing چیست - 5.0 out of 5based on 1 vote

SEM مخفف Search Engine Marketing و به معنی بازاریابی موتورهای جستجوگر می باشد به عبارت دیگر یک روش بازایابی اینترنتی می باشد که از ابزارهای  مختلفی مانند تبلیغات کلیکی ، شبکه های اجتماعی ،تبلیغات متنی و بنری ، AdSense  و AdWords  و... برای بهبود نام تجاری ، افزایش فروش ، افزایش بازدید استفاده می کند

 

 

 

بازاریابی موتورهای جستجوگر بسیار وسیع می باشد البته برخی از افراد بر این باور هستند که  SEM همان ppc  یا تبلیغات گوگل ادوردز  می باشد در صورتی که این یک تفکر اشتباه می باشد چرا که  تبلیغات گوگل و ppc تنها بخش از بازاریابی موتورهای جستجوگر می باشد شاید یکی از دلایل این تفکر اشتباه این باشد که  بخش عظیمی از SEM  با انجام تبلیغات گوگل و ppc  صورت میگیرد و به همین دلیل افراد بر این تفکر می باشند که sem همان  تبلیغات گوگل و ppc  می باشد

 

 بازاریابی موتورهای جستجوگر چیست

تفاوت SEO  و SEM

SEO  مخفف search engine optimization و به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر می باشد شما اگر بخواهید با استفاده از سئو سایت به اهداف خود که افزایش بازدید و افزایش فروش است برسید مجبور هستید که مجموعه ای از اقدامات را به عنوان سئو داخلی و سئو خارجی ماه ها و حتی سالها انجام دهید تا گوگل را متقاعد نمایید که وب سایت شما از سایر وب سایت ها مفید تر و بهینه تر و بروز تر  می باشید تا به این واسطه گوگل رتبه های برتر را به شما بدهید

و اما SEM  که مخفف شده Search Engine Marketing و به معنی بازاریابی موتورهای جستجوگر می باشد. بازار یابی  موتورهای جستجوگر  مانند سئو نمی باشد این روش بلافاصله بعد از تصمیم گیری برای انجام و پرداخت هزینه فعال شده و قابل استفاده می باشد به عبارت دیگر اگر شما بخواهید تبلیغات گوگل که یکی از بهترین روشهای SEM  می باشد را پیاده سازی کنید تنها کافی است که در پنل گوگل ادوردز ثبت نام نمایید و سپس پنل خود را شارژ نمایید و در نهایت اقدام به اجرای تبلیغات نمایید ،تبلیغات شما در کمتر زمان در بالاترین نتایج گوگل قرار خواهد گرفت

 مطلب مرتبط با این موضوع : سئو سایت چیست

 

 

 

SEO چیست

 

مهمترین تفاوت SEM و SEO 

از لحاظ وسعت کاری

SEO  بخشی از SEM  می باشد به عبارت دیگر سئو سایت تنها بخشی از بازاریابی موتورهای جستجوگر می باشد . SEM  دارای روش های مختلفی می باشد که شما بسته به فعالیت خود و همچنین بودجه خود می توانید می توانید یک روش مناسب  از مجموعه روش های آن را برای کسب و کار خود  انتخاب نمایید و مورد استفاده قرار دهید

 

مدت زمان نتیجه گرفتن

در سئو سایت شما مجبور هستید حداقل شش ماه زمان را برای قرار گرفتن در رتبه های برتر اختصاص دهید شما باید در این زمان فعالیت های مستمری را انجام دهید تا بتوانید در رتبه های برتر قرار بگیرد و کسب درآمد داشته باشد اما در بازاریابی موتورهای جستجوگر نیازی به فعالیت مستمر و زمان نمی باشد چرا که شما بلافاصله بعد از پرداخت هزینه  می توانید در  رتبه های برتر قرار بگیرد و کسب درآمد نمایید

 

از لحاظ هزینه

SEO  سایت معمولا نیاز به هزینه ی کمتری نسبت به SEM  دارد. به طور مثال اگر شما بخواهید از تبلیغات گوگل استفاده نمایید شما باید به ازای هر بار کلیک یک هزینه به گوگل بدهید اما در سئو سایت معمولا شما باید یک هزینه به صورت ماهانه یا به صورت سالانه یا توافقی را به یک فرد متخصص سئوبدهید تا وب سایت شما را در رتبه های برتر قرار دهید این هزینه بسیار کمتر از هزینه تبلیغات گوگل می باشد

 (لازم است بدانید که تبلیغات کلیکی برای هر کلمه دارای هزینه ای متفاوت می باشد مثلا شما برای کلمهطراحی سایت ممکن است 8 هزار تومن برای هر بار کلیک پرداخت نمایید در صورتی که برای کلمه ای مانند کاشت میلگرد هزار تومن را پرداخت نمایید )

 

 

از لحاظ مدت زمان ماندگاری

سئو یک نوع از بازاریابی اینترنتی می باشد که همانگونه که گفت شده بعد از ماهها تلاش و فعالیت می تواند نتیجه دلخواه شما را به وجود بیاورد اما یک نکته در سئو سایت که بسیار هم نیز می باشد این است که ممکن است تا ماهها و سال ها نیز جایگاه یا رتبه های بدست آورده شده حفظ شود و بتواند د برای شما سود آوری داشته باشد اما برعکس SEM   محدود به هزینه می باشد اگر شما بخواهید از SEM   استفاده کنید به طور مثال  ابتدا باید پنل کاربری گوگل ادوردز  خود را شارژ نمایید و تا زمانی که پنل شارژ داشته باشد شما می توانید در جایگاه های برتر قرار بگیرد و بعد از اتمام شارژ شما جایگاه خود را از دست خواهید داد و برای قرار دادن دوباره در رتبه های برتر مجبور می باشید دوباره پنل کاربری خود را شارژ نمایید تا بتوانید به نتابج برگردید

 

 

 

SEM  بهتر است یا SEO

بحث های زیادی بین این دو نوع بازاریابی وجود دارد که کدام یک اثر بخشی بیشتر دارد و کدام یک بهتر می تواند برای یک کسب مفید باشد ؟

شما با مطالعه تفاوت های این دو نوع بازاریابی در پارگراف های بالا حتما به این نتیجه رسیده اید که سئو بهتر می تواند در بلند مدت به شما کمک کند و اگر تنها بخواهید برای یک مدت محدود تبلیغات را انجام دهید می توانید از SEM  استفاده نمایید

یک مثال واقعی

شرکتی نوپا قصد داشت با استفاده از روش های بازاریابی اینترنتی کسب و کار خود را بهبود دهد در ابتدا وقتی که با شرکت ما تماس گرفت ما برای اینکه شرکت بتواند کسب درآمد  از اینترنت داشته باشد روش تبلیغات گوگل که یکی از روش های بازاریابی موتورهای جستجوگر می باشد را به آنها  به جای سئو پیشنهاد دادیم چرا که آنها اصرار داشتن که سریع بتوانند از طریق اینترنت کسب درآمد کنند و همین کمبود زمان دلیلی شد که در ابتدا برای آنها تبلیغات گوگل را انجام دهیم . لازم به ذکر می باشد ما در کنار تبلیغات گوگل سئو سایت را نیز  انجام می دادیم و بعد از قرار گرفتن کلمات کلیدی مورد نظر وب سایت در نتایج برتر ، تبلیغات گوگل را حذف کردیم چرا که دیگر به آن نیازی نبود.

نتیجه گیری : تبلیغات گوگل در کنار سئو سایت می تواند یک انتخاب مناسب باشد اما به تنهایی SEM نمی تواند مفید باشد چرا که هزینه این نوع از تبلیغات می تواند برای شرکت ها یک هزینه سنگین باشد مخصوصا در بلند مدت

 

برخی از فاکتورهای مهم برای سئو

تولید محتوا

ایجاد نقشه سایت

دریافت بک لینک

طراحی وب سایت ریسپانسیو

به روزرسانی وب سایت

توجه به UX

و....

 

ارتقا سئو سایت

قویت سئو سایت + ارتقا سئو سایت + ارتقا سایت - 5.0 out of 5 based on 1 vote

ارتقا سئو سایت به منظور افزایش بازدید وب سایت می باشد هر فردی با توجه به افزایش بازدید وب سایتش یک هدف  خاص را دنبال می کند یک فرد می کوشد با افزایش بازدید وب سایتش خدمات خود را معرفی نمایید ، یک فرد تلاش می کند با افزایش ترافیک وب سایتش فروش وب سایت فروشگاهی خود را افزایش دهید ، یک فرد در تلاش است با بهبود ترافیک وب سایت خود محصولاتش را معرفی نمایید و.... اما آن چیزی که مهم است این است که در مرحله اول ارتفاء سایت در گوگل باید انجام گیرد تا ترافیک به وب سایت هدایت شود  ما در این پست آموزشی قصد داریم در مورد روش های تقویت سئو سایت و ارتقاء سئو سایت صحبت کنیم اگر به این پست علاقمند می باشید می توانید با ما همراه باشید

 

 

ارتقا سئو سایت

طراحی وب سایت

اولین روش برای ارتقا سئو سایت این است که یک وب سایت  مناسب طراحی کنید . طراحی وب سایت  باید  یک تجربه مناسب کاربری ایجاد نماید تا بتواند نظر کاربران را جلب نماید به طور کلی یک وب سایت باید حداقل امکانات زیر را داشته باشد

دارای رنگ بندی مناسب باشد

ساختار وب سایت با نوع کسب و کار همخوانی داشته باشد

وب سایت دارای سرعت لود مناسب باشد

برای گوشی های همراه بهینه شده باشد

فونت های وب سایت مناسب باشد

و....

 

 

وب سایت باید برای گوشی های همراه بهینه باشد

سئو موبایل امروزه بسیار مورد توجه افراد می باشد چرا که در سال های اخیر تعداد افراد استفاده کنند از گوشی همراه برای جستجو و مشاهده وب سایت ها  بسیار بیشتر از دستگاه های رو میزی شده است و اگر شما به این نکته توجه نکنید بیش از نیمی از ترافیک های بازدیدکنندگان  وب سایت خود را از دست خواهید داد ریسپانسو بودن وب سایت ، سرعت لود بالا دو جزء مهم برای سئو موبایل می باشد که باید برای بدست آوردن نتیجه بهتر به آنها توجه کنید

 

 

سرعت وب سایت خود را بالا ببرید

اگر وب سایت شما دارای سرعت پایینی باشد بی شک نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد سرعت یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل می باشد این فاکتور در سال 2018 بارها مورد تغییر و بروزرسانی توسط گوگل واقع شده است این به این معنی می باشد که سرعت اکنون مهمتر از گذشته است و در صورتی که به دنبال افزایش رتبه وب سایت خود در نتایج گوگل می باشد باید این فاکتور توجه داشته باشد 

سرعت همچنین روی تجربه کاربری نیز تاثیر بسیاری دارد. اگر وب سایت شما با سرعت پایینی لود شود قطعا باعث نارضایتی کاربران خواهد شد و همن موضوع می تواند دلیلی باشد که کاربران وب سایت شما سریع ترک کنند حتی قبل از اینکه وب سایت به صورت کامل لود شده باشد

 از مهمترین عواملی که می تواند در سئو سایت تاثیر گذار باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد

پایین بودن سرعت سرور

تعداد درخواست های زیاد

برنامه نویسی نامناسب

زیاد بودن اسکریپت های 

و...

مطلب پیشنهادی : موارد مهم برای افزفایش سرعت سایت

 

 

 

تولید محتوا

تولید محتوا یکی از فاکتورهای مهم برای سئو سایت می باشد اگر وب سایت شما دارای محتوای مناسب و مفید نباشد نخواهد توانست رتبه های برتر را از آن خود کند . محتوا پادشاه سئو می باشد این لقب توسط افراد بزرگ در حوزه سئو به این فاکتور داده شده است و نشان می دهد که چقدر این فاکتور در سئو سایت مهم می باشد . یک محتوای مناسب محتوایی است که برای برطرف کردن نیازهای کاربران ساخته شده است نه به قصد سئو سایت و افزایش بازدید .

 

 

 

نقشه سایت ایجاد نمایید

نقشه سایت حاوی یکسری از لینک هاست که به صورت xml  ایجاد شده است و در ریشه اصلی وب سایت نیز قرار میگیرد  این فایل به موتورهای جستجوگر می گوید کدام صفحه جدیدا ایجاد شده است یا تغییر کرده است . ربات های موتورهای جستجوگر با مراجعه به این فایل  ، لینک هایی که دارای تاریخ جدید می باشد را  برداشته و به  بانک اطلاعاتی گوگل تحویل  می دهند تا سرعت ایندکس و به روزرسانی اطلاعات سریعتر انجام گیرد به عبارت دیگر نقشه سایت می تواند تسریع کننده ایندکس مطالب وب سایت و همچنین تسریع کننده به روزرسانی اطلاعات ذخیره شده در گوگل باشند

 

 

لینک های داخلی ایجاد نمایید

لینک های داخلی یک ترفند بسیار مناسب برای ارتقا سئو وب سایت می باشد . این لینک ها علاوه بر اینکه می توانند سرعت ایندکس مطالب وب سایت را بالا ببرند می توانند  جایگاه کلمات کلیدی لینک داده شده(انکر تکست ) را در نتایج موتورهای جستجوگر بهبود ببخشند. همانگونه که می دانید ربات ها با استفاده از لینک ها وب سایت ها را پیدا می کنند و سپس مورد خزش قرار می دهند پس اگر می خواهید سرعت ایندکس وب سایت خود  را بالا ببرید حتما لینک های داخلی را استفاده نمایید

 

 

 

SCHEMA MARKUP را استفاده نمایید

schema markup و میکرودیتا ها یک روش مناسب برای افزایش بازدید وب سایت می باشند. اگرچه این داده های نمی توانند به صورت مستقیم باعث ارتقا  رتبه سایت در گوگل شوند اما به صورت غیر مستقیم با افزایش بازدید وب سایت  و نرخ کلیک می توانند باعث بهبود رتبه وب سایت شما شوند چرا که نرخ کلیک خود یک عامل رتبه بندی می باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد . schema markup با ایجاد تغییر در نحوه نمایش وب سایت ها در صفحه نتایج گوگل (ستاره دار کردن ، ایجاد تصویر در کنار نتایج و..) می توانند باعث افزایش  نرخ کلیک شوند

 

 

 

لینک های خارجی را فراموش نکنید

دریافت بک لینک نیز یکی دیگر از روشها برای تقویت سئو سایت می باشد ، اگر چه این روش مانند گذشته کارایی ندارد اما هنوز هم دارای اثر بخشی بسیار زیادی می باشد اگر شما وب سایت هایی که دارای رتبه های برتر می باشند را بررسی نمایید خواهید دید که این وب سایت ها دارای بک لینک های بسیار مناسبی می باشند .

به یاد داشته باشید همانقدر که دریافت بک لینک می تواند باعث تقویت سئو سایت شما شود به همان اندازه نیز می تواند یک تهدید برای سئو سایت شما باشد چرا که اگر کوچکترین اشتباه را در دریافت لینک انجام دهید قطعا می تواند منجر به جریمه وب سایت شما و حذف وب سایت شما از نتایج گوگل برای همیشه شود

 

 

 

توجه به سئو محلی

سئو محلی مجموعه ای از اقدامات می باشد که باعث می شود وب سایت در یک منطقه جغرافیای خاص بیشتر دیده شود . با آمدن الگوریتم هوش مصنوعی گوگل به نام رنک برین این نوع از بهینه سازی سایت یعنی سئو محلی نیز بیشتر مورد توجه قرار گرفته شده است . سئو محلی نیازمند چندین فاکتور برای پیاده سازی می باشد که در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهید شد:

قرار دادن نقشه گوگل مپ در وب سایت خود

قرار دادن اطلاعات تماس مانند شماره تماس ، آدرس وب سایت و.. در وب سایت

دریافت بک لینک های از منطقه جغرافیایی مد نظر

استفاده از schema markup

و....

 

 

لینک های شکسته را حذف یا از بین ببرید

لینک های شکسته لینک هایی می باشد که دیگر در دسترس نیستند و وقتی که روی این لینک ها کلیک می شود وب سایت  یک صفحه را به شما با یک خطای نمایش می دهد  . موارد مختلفی می تواند می تواند باعث ایجاد لینک های شکسته شود مانند حذف شدن صفحه مقصد ، اشتباه وارد کردن آدرس لینک ، قرار گرفتن وب سایت در فایروال و.... ، اما انچه که مهم می باشد این است که اگر تعداد لینک های شکسته شما بیش از حد شود می تواند می تواند به سئو سایت شما و در کل به رتبه وب سایت شما صدمه وارد نماید پس سعی نمایید یک دوره زمانی برای حذف لینک های شکسته اختصاص دهید

 

 

 

در شبکه های اجتماعی فعالیت نمایید

یکی دیگر از روش های ارتقا سئو سایت این است که در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید . اگر شما لینک صفحات ایجاد شده وب سایت خود  را در شبکه های اجتماعی قرار دهید این باعث می شود که سرعت ایندکس مطالب وب سایت شما بالا رود همچنین شما با قرار دادن لینک وب سایت خود در این شبکه های می توانید باعث افزایش ترافیک وب سایت خود و همچنین افزایش برندیگ وب سایت خود شوید .

 

 

 

وبلاگ ایجاد نمایید

ایجاد وبلاگ و سئو وبلاگ نیز می تواند باعث تقویت وب سایت شما شود . وبلاگ ها بخشی از وب سایت ها می باشد که در آنها می تواند آموزش ها ، اخبار ، مقالات و سایر موارد دیگر قرار داده شودو وبلاگ ها اگر به درستی ایجاد شوند و فعالیت داشته باشند می تواند روی افزایش بازدید بازید وب سایت شما تاثیر گذار باشند

سئو قالب چیست

مطمئنا اگر شما می خواهید یک وب سایت را راه اندازی کنید و به کد نویسی  نیز مسط نمی باشید مجبور هستید از یک قالب وب سایت آماده استفاده نمایید  و سپس آن را روی وب سایت وردپرسی خود یا روی cms اختصاصی خود قرار دهید . قالب ها  به دو صورت ارائه می شوند یا رایگان هستند با به صورت پولی  هستند و شما بسته به میزان بودجه ای که دارید می توانید یکی از این نوع قالب ها را انتخاب نمایید و در وب سایت خود استفاده نمایید . اما آیا قالب خریداری شده  صرف نظر از سایر موارد دارای سئو مناسب می باشد یا نه نیاز به تغییرات دارد ؟ ما در این پست آموزشی قصد داریم در مورد سئو قالب وب سایت نکاتی را برای شما ارائه دهیم در صورتی که به این بحث علاقمند می باشید می توانید با ما همراه باشید

 

 

 

آموزش سئو قالب سایت

سئو قالب چیست 

بررسی تمام ویزگی های یک قالب که می تواند به سئو وب سایت شما کمک کند . در سئو قالب شما مواردی را که می تواند به سئو سایت شما کمک کند را به وب سایت خود اضافه می کنید و برعکس مواردی که می تواند باعث کاهش بهینه سازی وب سایت شما شود را نیز  شناسایی و حذف یا ویرایش نمایید

 

 

یک نکته مهم

فرقی ندارد که قالب رایگان باشد یا قالب پولی باشد شما باید از جنبه های مختلفی مخصوصا قالب های وردپرسی و جوملایی را بررسی نمایید تا مهمترین جنبه ها می توان به  امنیت ، سئو ، سرعت ، واکنشگرایی و.... اشاره کرد  اما یک نکته مهم وجود دارد و آن اسن است که قالب های رایگان معمولا نیاز بیشتری به توجه دارند تا قالب های پولی

 

 

 

مهمترین نکات برای سئو قالب

واکنش گرا بودن قالب را بررسی نمایید

واکنش گرا بودن به معنی قابلیت نمایش  وب سایت  به صورت صحیح روی صفحه نمایش های  مختلف(موبایل ، تبلت) می باشد . اگر وب سایت شما واکنشگرا نباشد به احتمال زیاد بیش از نیمی از ترافیک ها  را از دست خواهد داد چرا که در سال های اخیر بازدیدکنندگان استفاده کننده از گوشی های همراه از بازدیدکنندگان کامپیوتر های رومیزی به شدت سبقت گرفته اند و این یک نیاز مهم برای وب سایت می باشد که بتواند روی صفحه نمایش های مختلف قابل نمایش باشد

به یاد داشته باشید قالب شما بهتر است از ابتدا واکنشگرا باشد تا اینکه بخواهید قالب غیر واکنشگرایی را ویرایش نمایید و آن را به واکنشگرایی تبدیل نمایید چرا که این کار بسیار وقت گیر می باشد 

 

 

 

سرعت قالب خود را بررسی نمایید

سرعت یک مسئله بسیار مهم برای سئو وب سایت می باشد نقش سرعت طی دو سال اخیر به شدت پر رنگتر شده است مخصوصا برای گوشی های همراه . اگر وب سایت شما زیر 3 ثانیه لود می شود می تواند یک تجربه کاربری بسیار مناسب از لحاظ سرعت را به کاربران بازدیدکننده بدهد تحقیقات نشان داده است که وب سایت هایی که سرعت پایینی دارند علاوه بر اینکه به شدت رتبه آنها کاهش پیدا می کند با افزایش بانس ریت نیز همراه می شوند

برای بررسی سرعت قالب وب سایت خود می توانید بعد از بارگذاری قالب روی وب سایت آنها را با استفاده از ابزارهای رایگان مانند gtmetrix.com و PageSpeed Insights تست نمایید

به یاد داشته باشید سرعت به فاکتورهای دیگر به غیر از قالب نیز بستگی دارد که از مهمترین فاکتورها می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • پایین یودن سرعت هاست و سرور
  • حجم بالای تصاویر
  • فعال نبود  جی زیپ
  • تعداد درخواست های زیاد به بانک اطلاعاتی
  • اسکریپت های آمارگیر ، امنیتی و...
  • و....

 

 

 

کد های وب سایت را بررسی نمایید و کد های منسوخ را حذف نمایید

برخی از کد ها منسوخ شده اند و می تواند روی سئو سایت شما نیز تاثیر بدی را بگذارند پس سعی کنید وب سایت خود از وجود این نوع از کجا بررسی نمایید و آنها را حذف و یا با کد های جدید جایگزین نمایید به یاد داشته باشید قالب انتخابی بهتر  است از تکنولوژی html5  و css3  استفاده کرده باشد چرا که این کدها نه تنها دارای سرعت بالاتری می باشند بلکه توسط تمامی مرورگر ها نیز ساپورت می شوند

برخی از تگ هایی که منسوخ شده اند و یا بهتر است استفاده نشود

<u>

<center>

<font>

<s>

<noframes >

و...

 

 

 

تصاویر بهینه باشند

تصاویر وارد شده باید در هنگام نمایش ریسپانسیو باشد متاسفانه یکی از نکاتی که در برخی از وب سایت های ریسپانسیو نیز به چشم می خورد این است که با وجود واکنشگرا بودن قالب اما تصاویر نمایش داده شده واکنشگرا نمی باشد و این خود یک  خطای بزرگ می باشد شما می تواند برای ریسپانسیو شدن تصاویر اگر از تکنولوژی بوت استرپ استفاده می کنید از خصوصیت img-responsive استفاده نمایید همچنین لازم به ذکر می باشد تصاویر وارد شده باید دارای خصوصیت ALT نیز باشند خصوصیت ATL  یک متن جایگزین می باشد که زمانی که تصویر به هر علتی به نمایش در نمی آید به جای آنها نمایش داده می شوند البته این تنها مزیت ALT  نمی باشد چرا که این خصوصیت و متنی که در  داخل آن قرار داده می شود نیز بسیار مهم می باشند و موتورهای جستجوگر به آن بسیار توجه می کنند پس بهتر است از کلمات کلیدی در متن قرار داده شده در ALT  استفاده شود

مطلب مرتبط با این موضوع : موراد مهم برای سئو تصاویر 

 

 

 

 

قالب وب سایت دارای تگ های TITLE و DESCRIPTION باشد

تگ title یک عنوان برای هر صفحه می باشد که در بالای هر صفحه مرورگر نیز نمایش داده می شود اگر این تگ در قالب وجود نداشته باشد صفحه مورد نظر شما عنوان ندارد و این می تواند یک عیب بزرگ برای صفحات شما باشد چرا که اولا این تگ در صفحات نتایج گوگل نمایش داده می شود و روی نرخ کلیک نیز بسیار تاثیر گذار می باشد و ثانیا در سئو سایت نیز بسیار تاثیر گذار می باشد چرا که یک توصیف کلی در مورد صفحات به موتورهای جستجوگر می دهد

تگ  Description نیز همانند تگ عنوان مهم می باشد این تگ یک توضیح کلی در مورد صفحات به موتورهای جستجوگر می دهد اگر شما این تگ را در صفحات خود قرار ندهید گوگل نیز در صفحات نتایج خود آن نمایش نمی دهد در صورتی که این تگ یک تگ مهم می باشد و می تواند روی نرخ کلیک تاثیر بسیاری داشته باشد

 

 

 

 

تگ های هدر نیز مهم می باشند

اگر سئو قالب وردپرس را می خواهید بررسی نمایید و تصحیح کنید  باید به این نکته توجه داشته باشید که  تگ H1  که مهمترین تگ هدر نیز می باشد به صورت خودکار توسط خود وردپرس مقدار دهی می شود پس نیازی نیست آن را در هنگام تولید محتوا ایجاد نمایید . همچنین لازم به ذکر است شما می توانید در هنگام تولید محتوا برای سرتیترهای خود از سایر تگ های هدر(h2,h3,h4,h5,h6)  نیز استفاده نمایید

 

 

 

قالب وب سایت شما کد های JS و CSS داخلی نداشته باشد

CSS و JS  داخلی می تواند روی سرعت وب سایت شما بسیار تاثیر گذار باشد شما با مشاهده سورس صفحات خود  می توانید تشخیص دهید که آیا این کد ها در صفحات شما موجود می باشند یا نه . در صورتی که CSS و JS  داخلی در سورس کد های خود مشاده کردید می توانید آنها را به فایل های جداگانه و مخصوص آنها هدایت نمایید  

 

 

رنگ بندی قالب و فونت های قالب مناسب باشد

رنگ بندی قالب نیز مهم می باشد اگر قالب وب سایت شما به صورت غیر حرفه ای رنگ بندی شده باشد قطعا می تواند روی تجربه کاربری یک فرد بازدیدکننده بسیار تاثیر بدی بگذارد مثلا فکر کنید یک قالب خریداری کرده اید که زمینه آن قرمز می باشد و فونت های آن نیز سفید و بسیار ریز می باشد  قطعا این نوع از قالب ها می تواند روی کاربران تاثیر بدی بگذارند و نرخ بانس ریت وب سایت شما را به شدت کاهش دهند

سعی کنید قالب هایی را خریداری نمایید که دارای رنگبندی مناسب باشد و  فونت های مناسب داشته باشد البته اگر  قالب وب سایت شما فونت مناسب نیز ندارد خودتان می توانید با خریدن یک فونت مناسب آن را روی وب سایت خود قرار دهید

 

 

 

وب سایت شما دارای کد های ساخته یافته باشد

schema markup یا داده های ساخته یافته داده هایی می باشد که این روزها اهمیت  زیادی پیدا کرده اند آنها می توانند در سئو محلی ، افزایش نرخ کلیک وب سایت ، نحوه نمایش نتایج وب سایت شما و.... به وب سایت شما کمک کنند . شما بسته به نوع فعالیتی که انجام می دهید می توانید از داده های ساخته یافته مناسب به کار خود استفاده نمایید چرا که schema markup دارای انواع مختلفی هستند و برای اعداف مختلفی نیز ایجاد شده اند

 

 

 

وب سایت دارای ساختار مناسب کاری شما باشد

یک نکته مهم دیگر برای سئو قالب  این است که شما باید قالبی را برای وب سایت خود استفاده نمایید که با کار شما همخوانی داشته باشد مثلا نمی توانید برای یک قالب شرکتی یک قالب خبری  یا یک قالب فروش بلیت قرار بدهید.

معمولا قالب ها بسته به نوع فعالیت های که شرکت ها انجام می دهند ساخته می شوند شما می توانید با توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهید از یک قالب مناسب برای کسب و کار خود استفاده نمایید

 

 

 

آموزش قالب سئو وردپرس

علاوه بر نکات بالا برای سئو قالب وردپرس شما باید به برخی از نکات  دیگر نیز توجه کنید که در ادامه به انها اشاره خواهیم کرد

  • قالب وردپرسی شما نباید بیش از حد دارای افزونه و پلاگین باشد
  • سعی کنید اسکرپیت های قالب را کاهش دهید چرا که روی سرعت تاثیر بدی می گذارد
  • از افزونه کش استفاده نمایید چرا که می تواند روی سرعت سایت شما تاثیر گذار باشد
  • از یک پلاگین برای Spam Comments و یا حذف کامنت های اسپم استفاده نمایید چرا که این نوع از کامنت ها در صورتی که زیاد شوند می توانند روی سئو سایت شما تاثیر گذار باشند
  • حتما سرعت قالب را بررسی نمایید در صورتی که سرعت پایین می باشد از تکنولوژی های AMP  و CDN  استفاده نمایید
  • پیوند های یکتا وب سایت  را برای ایجاد یک URL فرندلی بررسی نمایید و در صورت لزوم به روزرسانی نمایید

درب چوبی

درب چوبی یک نوع از انواع مختلفی از درب ها می باشد که دارای ساختار ، طراحی ظاهری و حتی جنس متفاوتی از سایر درب های می باشد این درب ها خود ممکن است برای ساخت از فناوری های از قبیل چوب جامد ، پانل ، Blockboard استفاده کنند. درب های چوبی از نظر استفاده نیز دارای موارد مختلفی می باشند که دو نمونه از آنها درب چوبی داخلی یا درب Interior door می باشد و نمونه دیگر درب های خروجی ساختمان که معمولا درب لابی می باشد

 

 درب چوبی شیشه ای

درب چوبی داخلی

درب چوبی داخلی اتاق خواب یک نمونه بارز از درب های داخلی می باشد که دارای استفاده بسیار زیادی می باشد درب های چوبی داخلی علاوه بر اینکه می توانید بین دو اتاق مجاور ایجاد یک دیوار کند می تواند روی ظاهر داخلی ساختمان نیز تاثیر گذار  باشد و در دکوراسیون داخلی نیز نقش بسزایی داشته باشد پس به همین دلیل می باشد که برای ساخت این درب های از ساختار ، متریال ، فناوری های مختلفی استفاده می شود

 

 

درب چوبی داخلی

درب چوبی لوکس

درب چوبی لوکس یک ساختار مدرن در ساختار درب می باشد که سعی شده با بهترین رنگ کاری ، ساختار و نقش و نگار طراحی شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد  یک درب چوبی لوکس علاوه بر ظاهر و ساختار از متریال با کیفیت نیز بهره می گیرد که این می تواند علاوه بر طول عمر آن روی افزایش کارایی و امنیت آن نیز تاثیر گذار باشد

 

 

 

درب ضد سرقت

 

درب چوبی اتاق خواب

درب چوبی شیشه خور

در برخی از موارد برای افزایش کارایی درب و همچنین زیبایی درب از شیشه یا سایر مسالح دیگر مانند سنگ نیز بهره گرفته می شود اما معمولا از شیشه بیشتر استفاده می شود و درب چوبی شیشه خور اکنون در بازار درب دارای جایگان بسیار ویژه ای می باشد . معمولا برای ساخت این درب ها از شیشه های سندبلاست یا آینه استفاده می شود

 

 

درب چوبی اتاق

 

درب لابی تمام چوب

 

 

قیمت درب چوبی

قیمت درب چوبی داخلی به موارد مختلفی بستگی دارد به عبارت دیگر ساختار ، طول و عرض درب ، متریال و یراق آلات می توانند تاثیر بسزایی در هزینه ساخت و نصب درب چوبی داشته باشند پس نمی تواند بدون در نظر گرفتن این خصوصیات برای درب یک هزینه در نظر گرفت در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد قیمت داخلی چوبی دارید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا کارشناسان این تیم اطلاعات بیشتر را در اختیار شما قرار دهند

 

 

ساخت و نصب درب چوبی در تهران

گروه ایمن دور نوین یکی از فرشگاه های اینترنتی درب می باشد که در تهران واقع شده است و آماده ساخت درب چوبی در تهران و نصب آن به صورت حرفه ای و در زمان کوتاه می باشد شما در صورتی که نیاز به انواع مختلفی از درب های چوبی دارید یا یک نمونه که تنها عکس آن را دارید و می خواهید آن را برای منزل خود طراحی و استفاده نمایید دارید می توانید با ما در تماس باشید

 

 

جهت دریافت کاتالوگ درب چوبی با دفتر در تماس باشید